Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

Vogelspin Arlene

1

Advertise here!!

Citeren05.02.20070 likes
Hoi hoi,

Hier een foto van mn dochter Arlene met een dikke vette vieze gore harige vogelspin in dr handen,
Zij liever dan ik, mijn haren rijzen al te bergen als ik er alleen maar aan denk. hahahaha

Groetjes Tess xXx

Citeren05.02.20070 likes
ieks tessem krijg al kippevel als ik er naar kijk

wel dat ze er niet bang voor is

xxx twinky
Citeren05.02.20070 likes
Tess ik word al bang, die poten, dat hele beest is eng.
Brrrrrrrrrrrrrrrrrrr, ze moet blij zijn dat ze niet bang is voor spinnen, want als ik één zie ben ik al in shock.

xxx Lauraaaaaa
Citeren05.02.20070 likes
mooie meid
enge spin

kusssssss kip
Citeren05.02.20070 likes
ja idd, mooi meid, maar vies en eng harig jakkies beestje

Advertise here!!

Citeren05.02.20070 likes
euh...sussie???

mijn dochter zei bij het zien van de foto ieeeeeeeeuw waarom????

groetjes treaxxx
Citeren05.02.20070 likes
Arlene, ken je niet, maar vind het helemaal geweldig dat je dat durft......brrrr....een kleine spin bezorgt mij al kippevel.

Citeren06.02.20070 likes
Beter een vogelsspin denk ik dan die spin van ROOS,......
Citeren06.02.20070 likes
Arlene vond het dus ook helemaal niet eng. Dit was een uitje naar een reptielenhuis tijdens een school3daagse (3 dagen weg met de klas dus) en daar kon ze of een slang vasthouden of een spin. Zij kreeg dus een spin. Zegt ze tegen mij "mam das helemaal niet eng hoor, hij is nog erg zacht ook". Arlene pakte mn hand en ging heel zachtjes met haar vingertoppen over heen en zei dat dat was wat je voelde en meer niet. brrrrrrr lama
Nee ik heb het niet zo op spinnen, die hele kleintjes die kan in nog net hebben, maar dan moeten ze niet groter zijn dan speldenknoppen hahahaha.

Groetjes Tess xXx
Citeren06.02.20070 likes
brrrrrr ik zou gillen hoor ben al bang voor spinnen behalve die hele kleintjes die nog net niet dus ik vind het knap van haar dat ze zo'n spin durfde vast te houden echt waar
ik zou dat echt nooit doen

liefs wilma

1

Adverteer hier