Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com
 

Verliefdheid hulp

Advertise here!!

Citeren27.08.20180 likes

Hopelijk kan me iemand via dit forum raadgeven, want weet me hier echt geen raad mee. Hallo ben Maarten en ben er achter gekomen dat ik meer op iemands karakter val dan uiterlijk. Waardoor ik al een tijdje gevoelens ben gaan krijgen voor een mannelijk persoon. Ik heb die persoon eerlijk een sms’je gestuurd en ik had ononmiddelijk antwoord terug dat hij het lief en eerlijk vond dat ik er zo open tegenover hem erover was maar dat hij op dit moment niet echt interesse of gevoelens had voor mannen of jongens. Heb ik terug gestuurd leer me anders eerst eens kennen als persoon, kan je nog zien wat je er mee doet, ga je er niet over nadenken had ik dat graag onmiddellijk geweten dat ik er niet hoef op te wachten. Hij heeft het gelezen maar heb nog geen antwoord terug. Wij hebben een gemeenschappelijke beste vriendin en die zegt dat hij ook altijd relaties met vrouwen gehad heeft maar dat die vrouwen vaak de relatie vroegtijdig breken omdat ze hem te gevoelig vinden als man in een relatie en liever te vriend willen. Ze zegt ook alle kenmerken van bi-seksueel zijn er . Maar is natuurlijk niet 100 % zeker. Ze heeft hem aangesproken over bi in het algemeen en hij zei eerst ik zou nooit niet die diepgaande gevoelens kunnen hebben voor een man als voor een vrouw, het werd even stil en toen zei hij een man kan mij misschien moeilijk overtuigen,het heeft zich hier nooit echt voorgedaan maar moest het zich voordoen vind ik wel dat het moet kunnen. Dus ik hoop via deze forum te weten te komen zijn er nog mensen die dit meegemaakt hebben? Of weten hier raad mee? Hoe kan ik wel hem volledig overtuigen of die diepgaande gevoelens bezorgen? Want mijn beste vriendin zegt dat mijn berichtjes hem wel iets gedaan hebben. Maar dat het vooral om twijfel of angst gaat.

Citeren03.09.20180 likes

Beste Maarten, Ieder mens heeft zijn eigen ontwikkeling en pad te gaan in zijn eigen tempo. Jij heb je zegje gedaan, het is nu aan de ander. Of hij al dan niet bi is, daar heb jij het recht niet toe om dat te forceren.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt,

 

M.v.g.

Adverteer hier