Forums  ›  Gedichten  ›  Overige Gedichten

verliefd ..........................................

Advertise here!!

Citeren07.04.20060 likes
ppppppffffffff wat is het toch fyn, om weer zo verliefd te zyn. echt ik voel me weerzo top, zelfs mijn kids valt het op. vinden het super fyn, om bijelkaar te kunnen zijn. deze liefde is echt niet meer gewoon, denk steeds dat ik droom. maar dan belt tie mij en hoor ik zijn lieve stem, weet dan zekers dat ik wakker ben. echt het voelt zo super vertrouwd, wy worden samen vast heel oud. heerlijk en fyn, om samen zo verliefd te zyn. xxxxxxxxxxpetra
Citeren08.04.20060 likes
kwens je veel liefde en geluk toe petra,

dikke kus en knuffel.

Rakkertje,xxx
Citeren08.04.20060 likes
heel lief van je rakker toch nog iemand die mij het wenst,echt toppie van je xxxxxxxxxxxxxpetra
Citeren09.04.20060 likes
Hallootjes Vrouwtje,
Wens je veel geluk en geniet ervan.
Ben echt blij voor je.
dikke kus cats.
Citeren09.04.20060 likes
hey leuk vrouw....

is een lekker gevoel he...........ik gun je alle geluk van de wereld hoor....

.............groetjes en kiss van jose

Advertise here!!

Citeren09.04.20060 likes
lieverds allemaam bedankt voor jullie leuke reacties harstikke bedankt doet me erg goed dikke kus en groetjes petra
Citeren10.04.20060 likes
goh ik wist niet dat je zo over mij dacht petra,.... kusssss ik ook van jou!!!!

whahahahhahahhaahahhaa lol
Citeren24.04.20060 likes
Hallo lieve mensen,
Wil jullie laten weten dat ik de man van mijn dromen heb gevonden, niet alleen zijn uiterlijk is beeldschoon, maar ook zijn innerlijk is beeldschoon.
Ben zo blij met hem, dat mijn geluk niet meer stuk kan.

Nooit gedacht dat er mannen waren die beide schoonheden bezitten. Maar ze bestaan!!!

We zijn nu al twee maanden samen, en hoop dat het jaren mogen worden!!!

Heb er zelfs een lief "dochtertje"van vijf bij gekregen.
groetjes van cats.
Citeren24.04.20060 likes
hoi cats

wat heerlijk om dit te lezen zeg toppie gefeliciteerd en dat het idd jaren mogen worden en dat ik hem snel mag ontmoeten haahahaah kusssssssssss fijn dat het zo goed met je gaat cats geniet ervan shirley
Citeren24.04.20060 likes
hoi cats

wat leuk en fijn...cats, toen ik die zin las van een dochtertje van 5 erbij gekregen, zo fijn ze zal niets te kort komen ;)

kus wonderfull

Adverteer hier