Citeren21.11.20060 likes

Advertise here!! |
Citeren21.11.20060 likes ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren21.11.20060 likes owjaaaaaaaa, ik wil een varken van marsepijn ![]() ![]() ![]() |
Citeren21.11.20060 likes Ik ga mijn verlangens echt niet in een lijstje zetten. |
Citeren21.11.20060 likes Uhm Sinterklaas, wederom welkom hier ![]() Nou, hou U maar even stevig vast aan Uw staf hoor hahahaha... Komt 'ie dan: -Theelichtjes -Wierrook (merk Nag Champa) -After shave (merk Amando Noir) -DVD van Blof (met zo'n streepje door de O) -Chocolade (bij voorkeur puur) -Dr Martens schoenen of New Rocks (maat 42, het liefst met een hoop ijzerbeslag erop) -Leren armbanden -Wijn (natuurlijk ![]() -Kasteel kandelaars (bij de Action) -Nieuwe leren broek, die van mij is mij een beetje te groot geworden -Massage olie (2 persoons) -Dekbed overtrek (2 persoons, zwart satijn) -Badjas (1 persoons hahaha ook zwart satijn) -1x lippiercing (ringetje) -2x tattoo: 1 van een beschermengel op mijn linkerschouder en 1x de zgn "Witte boom van Gondor" (uit Lord of the rings) -Een rondleiding op Highgate cemetery in Londen hahaha en als laatste zo'n babytje in een wiegje, van suikergoed en chocolala En, ik heb nog in de aanbieding voor U een zachte G hahaha die heb ik gisteren verkregen van Telgje maar hij irriteert mij mateloos hahahahaha Mocht U interesse hebben dan mailt U mij maar, geens spam aub, net als de vorige keer hihihihi stoute Sinterklaas Dank je wel alvast Sinterklaas, ik ben U zeer erkentelijk ![]() Zoete Jaco |
Citeren21.11.20060 likes beste sint en piet zal u het kunnen regelen dat ik met mijn vrouw een rondreis kan maken door spanje liefst in de winter bij voorbaat dank
groeten visser |
Advertise here!! |
Citeren21.11.20060 likes wat ik wil van sinterklaas is een goede vriendin of een relatie met een leuke dame ![]() |
Citeren21.11.20060 likes sinterklaas ik vraag niet veel vraag alleen een beetje geluk meer hoeft ik echt niet ![]() xxx peetje |
Citeren21.11.20060 likes ow peet wrom vraag je niet een marsepijne varken voor mij ![]() |
Citeren21.11.20060 likes Nou sinterklaas,
Wat ik wil hebben kunt u mij helaas niet geven gna gna gna maar dat komt wel goed hoor maar als u dan toch wat wilt uitdelen kunt u altijd wel iets lekkers geven zoals chocolade of uhh een ijsje hihihhihi. Enne klaasje ikke ben heeeeeeeeeeeeeeeel braafjes geweest whahahahah ![]() Groetjes van feestje |
Citeren21.11.20060 likes nou sinterklaas,
daar gaan we aan werken, zullen er nog meer verlanglijstjes komen? zwarte piet |