Citeren24.03.20090 likes
ja heheheh maar voor het geval je niet meer zo goed kan rekenen visser..................

Heb je net nog een mail gestuurd, dikke kuss en knuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Advertise here!! |
Citeren24.03.20090 likes ja heheheh maar voor het geval je niet meer zo goed kan rekenen visser.................. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren24.03.20090 likes ik en niet rekenen dat heb ik allang bewezen dat ik dat nog als de beste kan heb je geantwoord kussssssssss knufffffffffffffffffff ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren24.03.20090 likes ik heb jou weer geantwoord hahahahahha, we zijn er maar druk mee, maar ik zit te dollen met je gekke visser, dikke kuss en knufff ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren24.03.20090 likes doe ik ook op zijn tijd en dollen van mij mag je ik ben toch een gelukkig mens en met een positieve instelling hou van de mensen hou van het leven kusssssssssss knuffffffffffffffff |
Citeren24.03.20090 likes dat zal ik ook onthouden dus 8 april 40 jaar ![]() ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren24.03.20090 likes lieve visser, heel goed dat je zo positief ingesteld bent, ben ik eigenlijk ook wel, en ik hou ook zeker van mensen en van het leven, maar het is niet altijd even makkelijk. Maar dat hoort ook bij het leven he, dikke kusss en knuffffffffff |
Citeren26.03.20090 likes wie o wie heeft hier het laatste woord is dan bonneke of visser...........hahahahaha.......ggggrrr
grpoetjes De WOLF |
Citeren27.03.20090 likes 19 april |
Citeren27.03.20090 likes ajaxfan ,dat wordt zeker wel een groot feest,geef jij een feest ,ook voor chatters.......hahahaha,ik zal het even onthouden dat jij 8april jarig ben
wolf!! |
Citeren27.03.20090 likes o nee wolf ik ben dan niet jarig maar bonneke ik ben pas in november jarig
zoennnnn en knufffffffffff |