|
|
|
Pimpa Undefined 2 berichten Na twee jaar meer ongelukkig dan gelukkig te zijn, heb ik besloten om het uit te maken met mijn vriend. Alleen, ik hou nog enorm veel van hem. We hebben het honderd maal opnieuw geprobeerd maar niks verandert. Diep vanbinnen weet ik dat ik de juiste keuze gemaakt heb, maar waarom doet het dan zoveel pijn? |
Anonymous Undefined 65739 berichten omdat er nog gevoelens zijn pimpa.
maar als het toch niets wordt, kun je het beter eerst verwerken en dan een nieuwe start maken.
sterkte groetjes cats |
Anonymous Undefined 65739 berichten tja liefde doet altijd pijn het kost ff wat tijd maar als die tijd voorbij is en je weer sterk sta dan pas weet je of het goed voor je is geweest
sterkte groetjes van shirley |
Anonymous Undefined 65739 berichten hey shir ook weer in het forum aan het rondstruinen? jou kom ik ook overal tegen hihi lol
cats |
vrolijke noot Undefined 319 berichten pimpa, soms hou je verschrikkelijk veel van iemand, maar kun je er niet mee samen leven, de verschillen zijn te groot .
Ik zeg maar liever "gelukkig" met pijn in me hart en alleen te zijn, dan "ongelukkig" samen verder te moeten leven.
En ja, liefde doet nu eenmaal pijn, waarom dat dat zo moet zijn, kom er maar nie achter !!!
veel sterkte!!!
nootje......... |
|
mrs bluebird Undefined 22 berichten Wees trots op je beslissing! Hoeveel mensen blijven niet hangen in wel/niet uitmaken. Al doet het pijn, je hebt een keuze gemaakt.
En straks.........als je wat verder bent...........wordt alles anders.
Nu geloof je het nog niet maar straks in een nieuwe relatie sta je steviger in je schoenen, omdat je dit gedurfd hebt.
Vertrouw op jezelf.
liefs en knuffel |
Anonymous Undefined 65739 berichten helemaal gelijk mrs blue bird |
Anonymous Undefined 65739 berichten De Amerikanen zeggen het heel doeltreffend:" You'll always hurt the one you love"...
Ook ik heb 9 maanden geleden in dezelfde situatie gezeten toen mijn vriendin het uitmaakte na 14 jaar, dus ik weet een beetje hoe het voelt, Pimpa....maar weet, ALLES komt weer op zijn pootjes terecht, dat beloof ik je, bij deze!!!!
Sterke ermee, Jaco |
Anonymous Undefined 65739 berichten hoi cats  zeker komen we elkaar over al tegen daar ben ik maar wat blij mee
lieve groetjes en een kus van shirley |
Anonymous Undefined 65739 berichten jeetje mina wat een lieve woorden allemaal
veel sterkte gewenst pimpa
groetjes en veel liefs
Marie |
|