|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Dag mijn lieve chatvrienden,
Eindelijk is de tijd gekomen, dat ik met mijn Kurtje mag gaan uitrusten in het warme spanje!!! 14 dagen lekker luieren en genieten van alles en van elkaar... Ik ga jullie missen, maar ik kom terug!! Ik beloof dat ik de zon een beetje terug mee breng maar ik weet niet of me dat zal lukken in ieder geval, ik zal mijn uiterste best doen!! Verder wens ik iedereen nog veel plezier hier op de chat en tot chats
Don't forget me... hihihihi
Mega lieve knuffel en kus,
snoop xxxx
Hasta la vista |
Anonymous Undefined 65739 berichten lieve snoop
ik wens je een hele fijne vacantie toe geniet er lekker van met kurt
don,t for get me??????????? nooit van je leven  we wachten met smart tot je weer terug bent xxx tot snel maar weer lieve groetjes en een kus shirley |
Hoikes Snoop,
Een ontzettende fijne vakantie toegewenst met je Kurtje in het zonnige Spanje.
Geniet er van en doe lekker waar jullie samen zin in hebben, niets moet - alles mag, heerlijk toch. Rust uit, geniet van de zon en elkaar (meer heb je toch niet nodig)  Heel veel plezier en tot chats!
Superveel lieve groetjes, knuffelkus en kuskus mee (voor 2 weekjes)...
Je vriendinneke Dyana
p.s. Aan de Costa del Sol, pom pom... Beleef je ontzettend veel lol, hihihi
|
Anonymous Undefined 65739 berichten heeeeeeey snoop
een hele fjne en leuke vakantie
marie |
Anonymous Undefined 65739 berichten eey snoop en kurtje hele fijne vakantie he!!!! enne lekkr bruin trug komen he haha!!! heel veel plesier daar !! tot over paar weekjes! dikke knuf en kuz kirsten! |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Hoi Snoop  Ik wens jou ook een hele fijne vakantie toe.............lekker genieten  Tot over een paar weekjes saluukes!!
wonderfullxxx |
Anonymous Undefined 65739 berichten Hey Snoooop, heb een geweldige vakantie, ik hoop dat je 2 weken prachtig weer zult hebben...
Ik zie je snel weer!!!!!!!
Jacoooooooooooooooooooxxxxxxxxxxxxxxxxxx |
superster6 Undefined 120 berichten HEy Snoop en Kurt we wensen jullie een hele pretigge vakantie ,en toch voorzichtig ginder en ??n behouden terugkomst groetjes en kusses superster6 marina |
Anonymous Undefined 65739 berichten Hey Lief Snooopy Ik wens jou en jouw Kurt een hele toffe vakantie toe.geniet maar lekker van elkaar en de zon .
Doei.XX Plofff |
Anonymous Undefined 65739 berichten hey snoop, geniet ervan, en vergeet niet een paar zonnestralen mee te
nemen. Fijne vakantie.
groetjes cats |
|