Citeren06.12.20110 likes
Kan ook best zijn, dat jij je jonger bent gaan voelen, Bella

, kussiesssssssss

Advertise here!! |
Citeren06.12.20110 likes Kan ook best zijn, dat jij je jonger bent gaan voelen, Bella ![]() ![]() ![]() |
Citeren06.12.20110 likes Zou je denken freakske ![]() Maar jij bent nog een jonge god ![]() ![]() Of was het een jong broekie ![]() |
Citeren06.12.20110 likes bella, hoe jong ben je nou geworden dan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren06.12.20110 likes Mag het ook allebei zijn , Bella. ![]() ![]() ![]() |
Citeren07.12.20110 likes bella ik weet nog steeds niet hoe jong je bent geworden ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren07.12.20110 likes Goede morgen Bonneke ![]() Natuulijk mag jij dat weten ![]() Ik ben 42 geworden gisteren ![]() ![]() ![]() Ze zeggen toch altijd na je 40ste ga je pas echt leven, haha wel ik ben benieuwd ![]() Freakske, nee nee het kan niet allebei tegelijk zijn ![]() Bonneke ik vond het zo lief van plantje, het was wel een verrassing hoor maar een hele leuke. Ik heb die lieverd nog een extra kussss gegeven ![]() ![]() |
Citeren07.12.20110 likes wow bella dat is wel heel lief van je, ik wist het eerlijk gezegt niet hoor dat je gisteren jarig was, anders had ik wel een topic voor je geopend ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |