Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

Updatte Ahoy Presents

2

Advertise here!!

Citeren15.01.20080 likes
kan ook kleedkamer 31 zijn geweest
Citeren15.01.20080 likes
schorpie staat er niet bij die is gevlucht met haar droom man
Citeren15.01.20080 likes
visser misschien moet je je ogen dan eens laten testen,13 of 31 kan een hoop leed besparen
Citeren15.01.20080 likes
kan ook zijn dat persoon het bord heeft omgedraaid om ons te misleiden
Citeren16.01.20080 likes
inderdaad dat is een mogelijkheid,maar gezien het vertrouwen hoog in het vaandel staat tussen de mensen van het concert denk ik niet dat het gebeurd is van 1 van de mensen van kletsen.
Maar het zou een bezoeker kunnen zijn geweest,dus moeten we dit maar eens goed uit gaan zoeken.

Henry ik ben weer redelijk opgeknapt dus wat mij betreft kan het concert weer doorgaan,kussss en knufff Bonn

Advertise here!!

Citeren16.01.20080 likes
Blij om dat te horen Bonneke, je bent onmisbaar dus dit is erg verheugend nieuws. Goed blijven oefenen onder de douche Bon,

Kusss en knuffffff,

Henry.
Citeren16.01.20080 likes
pff hier een foto van mij in de sportschool, ik doe zo mijn best maar het wil nog niet erg lukken

Citeren16.01.20080 likes
hehehe doorn strak lijfie hoor:P

ff nog doorzette en je komt er wel whahaha
Citeren16.01.20080 likes
dus henry zo kan het ook onze roos is veranderd in een frisse jonge meid zal je toch stapelgek op worden week terug trekken en niet vertellen waar ik ben met deze roos dat zal pas sport zijn
Citeren16.01.20080 likes
Henry hoe bedoel je oefenen onder de douche???Ow met zingen natuurlijk hahahahahaah ik ken harstikke goed zingen daar heb ik de douche niet voor nodig hahahaha kusssss en knuffff Bonn
2

Adverteer hier