Citeren15.01.20080 likes
kan ook kleedkamer 31 zijn geweest
Advertise here!! |
Citeren15.01.20080 likes kan ook kleedkamer 31 zijn geweest |
Citeren15.01.20080 likes schorpie staat er niet bij die is gevlucht met haar droom man ![]() |
Citeren15.01.20080 likes visser misschien moet je je ogen dan eens laten testen,13 of 31 kan een hoop leed besparen ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren15.01.20080 likes kan ook zijn dat persoon het bord heeft omgedraaid om ons te misleiden |
Citeren16.01.20080 likes inderdaad dat is een mogelijkheid,maar gezien het vertrouwen hoog in het vaandel staat tussen de mensen van het concert denk ik niet dat het gebeurd is van 1 van de mensen van kletsen.
Maar het zou een bezoeker kunnen zijn geweest,dus moeten we dit maar eens goed uit gaan zoeken. Henry ik ben weer redelijk opgeknapt dus wat mij betreft kan het concert weer doorgaan,kussss en knufff Bonn |
Advertise here!! |
Citeren16.01.20080 likes Blij om dat te horen Bonneke, je bent onmisbaar dus dit is erg verheugend nieuws. Goed blijven oefenen onder de douche Bon,
Kusss en knuffffff, Henry. |
Citeren16.01.20080 likes pff hier een foto van mij in de sportschool, ik doe zo mijn best maar het wil nog niet erg lukken ![]() ![]() |
Citeren16.01.20080 likes hehehe doorn strak lijfie hoor:P
ff nog doorzette en je komt er wel whahaha |
Citeren16.01.20080 likes dus henry zo kan het ook onze roos is veranderd in een frisse jonge meid zal je toch stapelgek op worden week terug trekken en niet vertellen waar ik ben met deze roos dat zal pas sport zijn ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren16.01.20080 likes Henry hoe bedoel je oefenen onder de douche???Ow met zingen natuurlijk hahahahahaah ik ken harstikke goed zingen daar heb ik de douche niet voor nodig hahahaha kusssss en knuffff Bonn ![]() ![]() ![]() ![]() |