Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

Uitje 18 November !

Advertise here!!

Citeren24.10.20060 likes
die komt vanavond langs Mram

Jaco XXX
Citeren24.10.20060 likes
zet die cam aan jaco
Citeren30.10.20060 likes
wie gooit er al die bende op het forum kan niks meer vinden

ok ff over het uitje er zijn er een aantal die kids mee nemen.
hebben het net in de room over gehad. we willen als iedereen het daar mee eens is eigenlijk niet uiteten ( niet handig met zo veel kids en ook best duur)

nu is het voorstel om daar iets van broodjes hamburgen te maken of frinkandel ofzo iets . wat vinden jullie daar van ??
Citeren30.10.20060 likes

kussssssssss kip
Citeren30.10.20060 likes
heel leuk idee mram toff

Advertise here!!

Citeren31.10.20060 likes
he wonder ik blijf ook slapen want ik rij met shir mee en die blijf maffen dus ikke ook maar ff vraagjuh wie heeft er extra slaap zak anders moet ik er weer 1 kopen

groetjes dave25
Citeren31.10.20060 likes
gezellie als jullie allemaal komen echt te gek kijk er echt naar uit sorry dave heb ik niet neem zelf ook mijn dekbed mee

xxx peetje
Citeren02.11.20060 likes
hee mensjes en ikke dan????
ik wil ook nog op een bedje liggen ga niet op de grond liggen hoor dus voor mij ook een bedje aub enne jaco mag die hangmat zelf houden whahah veel te eng lol
kussie allemaal
Citeren03.11.20060 likes
Goed idee Mram dan maken we het gewoon gezellie met eigen gemaakte dingetjes!!!

En Feest, hangmatje doe ik toch maar niet, word ik een beetje zeeziek in hahahahaha

Jacootje xxxxx
Citeren03.11.20060 likes
ik kan niet mee helpen met het voorbereiden van de tig gangen maaltijd kom pas binnen gezeilt als de borden al op tafel staan xenaatje moet die middag nog afzwemmen

en heeft iemand er wel aan gedacht dat sinterklaas die dag binnen komt ?????? misschien komt ie wel pepernoten strooien

Adverteer hier