Forums  ›  Vraag & Antwoord  ›  Vraag & Antwoord

Tips gezocht

Advertise here!!

Citeren20.05.20070 likes
Wij gaan 29 juni naar Spanje toe, vlakbij Allicante.
Nou heb ik tips nodig wat we het beste mee kunnen nemen vanuit NL, zoals koffie e.d. wat daar óf niet te krijgen is of veel duurder als hier is.
En natuurlijk tips wat we kunnen ondernemen in die omgeving zijn welkom

Tnx alvast
Citeren20.05.20070 likes
in spanje is alles goedkoper als hier en ze hebben veel nl artikelen ook als je ergens koffie gaat drinken neem dan een koffie letche (weet ff niet hoe je t schrijft )
Citeren20.05.20070 likes
Hoe ga je daar naar toe Snuff en zit je in een hotel of op een camping? Als ik jou was zou ik niet teveel meenemen, alleen om de 1e dag of de 1e 2 dagen door te komen.

groetjes & xxxxxxsjes
nice
Citeren20.05.20070 likes
Hoi Snuff,

Voor mezelf heb ik altijd: Als ik op vakantie ben, dan kijk ik nergens naar, behalve PUUR genieten, en even weg uit de "dagelijkse beslommeringen"
En (met alle respect voor jou) dan neem ik geen dingetjes mee van huis, omdat ze het, of het daar niet hebben, of dat het mss duurder is.
Ik vind, persoonlijk, dat als je naar een vakantielandje gaat, je daar de plaatselijke cultuur moet proeven, van alles uit moet proberen, om te zien hoe het daar ECHT is, en niet door zelf je koffie e.d. mee te nemen. (in andere woorden: ga weg van de toeristische plaatsen, en duik het binnenland in!!! maar goed, zo denk ik erover)

Voel dit niet als een persoonlijke aanval op je, maar dit is puur mijn mening....ik ben 2 keer in Spanje geweest (Benidorm en Salou) en ik zou er nog niet dood willen liggen!!!!

Het is mij veels te toeristisch, en vol van Nederlanders, en als ik al iets niet wil ontmoeten op mijn vakantiestekje, dan zijn het wel Nederlanders

Maar kijk eens op internet, het internet staat bol van reistipjes!!!!

XXX Jaco
Citeren20.05.20070 likes
Nice.. we hebben een appartement gehuurd.

Jaco.. tuurlijk zal ik de cultuur proeven, maar heb wel graag mn eigen bakkie koffie
T is voor ons de eerste keer (wat mij betreft ook laatste keer, hoef niet zo nodig naar buitenland

Advertise here!!

Citeren20.05.20070 likes
zo ook zou ik willen weten of medicijnen zoals paracetamol daar makkelijk te verkrijgen zijn .... zonnebrandcreme... beter hier kopen of daar.. zulke dingen zijn ook fijn om te weten.
Citeren21.05.20070 likes
snuffeltje neem je medicijnen van hier mee is beter daar heb je nog soms medicijnen die hier niet meer zijn en zonnenbrand wordt je mee dood gegooit daar voor de rest kan je alles kopen soms iets duurde of goed kopen schild niet veel en meestal heb je een koffie zet aparaat in een appatement koffie koop je daar DE of je loop een ned cafe in hebben alles uit ned als je dat wil supermarkt heb veel uit ned daar... voor de rest geniet er van zon zee strand en de spaanse cultuur neem een boot reisje naar een ander plaats eet in spaanse restaurant huur een jetski neem een snorkel uitje is tof de hele dag op zee is zo veel te doen ooo ja koop een lucht bed lekker chillen op het water

en jaco als je geen ned wil zien wat doe je dan in griekenland ned die zitten overal oo ja op de noordpool niet maar dan moet je wel alles mee nemen uit ned
Citeren21.05.20070 likes
hallo snuf

ja zonnebrand klopt wat snake zegt, maar aan de andere kant weet je niet hoelang hij daar als staat, dus zou hem toch van hier meenemen net zoals pijnstillers enz

ben 15 jaar achter mekaar in spanje geweest en het is eigenlijk net nederland, alleen spreken ze er een andere taal

kussssssss kip
Citeren21.05.20070 likes
snuf en zoute drop, das lekker als t zo warm is
Citeren11.06.20070 likes
pinakaas ook

Adverteer hier