|
|
|
Wij gaan 29 juni naar Spanje toe, vlakbij Allicante.
Nou heb ik tips nodig wat we het beste mee kunnen nemen vanuit NL, zoals koffie e.d. wat daar óf niet te krijgen is of veel duurder als hier is.
En natuurlijk tips wat we kunnen ondernemen in die omgeving zijn welkom  Tnx alvast
|
Anonymous Undefined 65739 berichten in spanje is alles goedkoper als hier en ze hebben veel nl artikelen ook  als je ergens koffie gaat drinken neem dan een koffie letche (weet ff niet hoe je t schrijft ) |
Anonymous Undefined 65739 berichten Hoe ga je daar naar toe Snuff en zit je in een hotel of op een camping? Als ik jou was zou ik niet teveel meenemen, alleen om de 1e dag of de 1e 2 dagen door te komen.
groetjes & xxxxxxsjes
nice |
Anonymous Undefined 65739 berichten Hoi Snuff,
Voor mezelf heb ik altijd: Als ik op vakantie ben, dan kijk ik nergens naar, behalve PUUR genieten, en even weg uit de "dagelijkse beslommeringen"
En (met alle respect voor jou) dan neem ik geen dingetjes mee van huis, omdat ze het, of het daar niet hebben, of dat het mss duurder is.
Ik vind, persoonlijk, dat als je naar een vakantielandje gaat, je daar de plaatselijke cultuur moet proeven, van alles uit moet proberen, om te zien hoe het daar ECHT is, en niet door zelf je koffie e.d. mee te nemen. (in andere woorden: ga weg van de toeristische plaatsen, en duik het binnenland in!!! maar goed, zo denk ik erover)
Voel dit niet als een persoonlijke aanval op je, maar dit is puur mijn mening....ik ben 2 keer in Spanje geweest (Benidorm en Salou) en ik zou er nog niet dood willen liggen!!!!
Het is mij veels te toeristisch, en vol van Nederlanders, en als ik al iets niet wil ontmoeten op mijn vakantiestekje, dan zijn het wel Nederlanders
Maar kijk eens op internet, het internet staat bol van reistipjes!!!!
XXX Jaco |
Nice.. we hebben een appartement gehuurd.
Jaco.. tuurlijk zal ik de cultuur proeven, maar heb wel graag mn eigen bakkie koffie  T is voor ons de eerste keer (wat mij betreft ook laatste keer, hoef niet zo nodig naar buitenland
|
|
zo ook zou ik willen weten of medicijnen zoals paracetamol daar makkelijk te verkrijgen zijn .... zonnebrandcreme... beter hier kopen of daar.. zulke dingen zijn ook fijn om te weten. |
Anonymous Undefined 65739 berichten |
Anonymous Undefined 65739 berichten hallo snuf
ja zonnebrand klopt wat snake zegt, maar aan de andere kant weet je niet hoelang hij daar als staat, dus zou hem toch van hier meenemen net zoals pijnstillers enz
ben 15 jaar achter mekaar in spanje geweest en het is eigenlijk net nederland, alleen spreken ze er een andere taal  kussssssss kip |
Anonymous Undefined 65739 berichten snuf en zoute drop, das lekker als t zo warm is
|
Anonymous Undefined 65739 berichten pinakaas ook
|
|