Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

Tinderdaten

Advertise here!!

Citeren19.07.20140 likes

Tinderdaten Hot Or Not ?

deel hier uw mening.

Veel mensen in mijn nabije omgeving houden zich bezig met het tinder-daten...

Ik heb hier zo mijn twijfels over wat jullie? wat als het jullie overkomt, iemand nodigt je uit voor een date via tinder.

Voor diegene die niet weet wat Tinder inhoud.. het is een Applicatie  voor o.a je smartphone.

B.v.d. 

Citeren19.07.20140 likes

Ik vind het zelf net een vlees keuring, net als Zoosk bijv. en al die andere sites :)
Je ziet foto's en vanaf daar moet je beoordelen of je iemand leuk vind.
Ik persoonlijk vind dat het zo niet werkt ;)
Greetz xx

Citeren20.07.20140 likes

Ik doe het regelmatig maar der is nog niks uit gekomen 3 chats maar verder vink ut wel leuk zo lang het gratis is zoosk is dat namelijk nie  :S meetxxx.nl wel weer enz enz

Citeren28.08.20140 likes

Ik vind het zelf net een vlees keuring, net als Zoosk bijv. en al die andere sites :)
Je ziet foto's en vanaf daar moet je beoordelen of je iemand leuk vind.
Ik persoonlijk vind dat het zo niet werkt ;)
Greetz xx

Ja, dat is ook mijn ervaring mee geweest. Ik werk er daarom ook niet meer mee. Niks voor mij. Ik zoek maar liever een goeie datingsite.

Citeren28.08.20140 likes

http://kletsen.com/dating.html  :)

Advertise here!!

Citeren28.08.20140 likes

ach ja....het werkt pas echt als je eerst op een normale ouderwetse date gaat. Je kan iemand niet beoordelen op een foto of een leuk uitziend profiel. Ervaring leert toch dat je iemand eerst moet leren kennen. Wel denk ik voor mensen die echt op zoek zijn is het een leuke eerste opstap is naar wat nieuwe liefde betreft. Maar van een foto zie je niet de persoon erachter en een profiel is makkelijk ingevuld. 

Adverteer hier