Forums  ›  Vraag & Antwoord  ›  Suggesties/opmerkingen

Tijd voor een feestje?

Advertise here!!

Citeren17.02.20100 likes
wat een leuk idee zeg!
dat wil ik nie missen vooral die band "de modjes"
maarre mag ik ook vriendin mee nemen wil ik eerst ff weten. enne mag je ook een slaapplekje naast iemand reserveren???
Citeren17.02.20100 likes
hey lijkt me erg leuk maar hoe kom ik thuis als ik niet blijft slapen rijden er dan ook pendel bussen lol ik wil wel komen heb er wel zin in
Citeren17.02.20100 likes
Het zou leuk zijn als we meer wisten het is allemaal zo geheimzinnig en hoe en waar slaap je dan ????
En als je zonder slapen doet of niet meer kan slapen is er dan nog iets in de buurt ????

Het is allemaal erg leuk derne maar de mensen zitten allemaal met vragen denk toch dat je iets duidelijk moet zijn en snap best dat je het als verrassing wilt houden je hoeft ook niet alles te vertellen. maar daar toch iets duidelijker over zijn over het slapen niet iedereen wilt met 20 man in 1 tent slapen bijvoorbeeld

hoop dat je antwoord geeft
kus wild
Citeren17.02.20100 likes
tja je zal je is laten verrassen in je leven
Citeren17.02.20100 likes
Het komt wel goed schatjes

Advertise here!!

Citeren17.02.20100 likes
aangezien denre even druk is/was , zal dit spoedig vervolgen wild

groetjes shirley

we kletsen.com
Citeren18.02.20100 likes
Thanks shir
en het is niet alleen voor mij hoor zijn meerdere mensen die dit willen weten? alleen ik ben weer de spreker
hoor het wel
Citeren20.02.20100 likes
Dat slapen zal me een worst zijn en thuis komen Och het huis zal wel op me wachten dus ik heb er wel zin in zet de muziek maar vast aan :D
Citeren21.02.20100 likes
dj zal ook aanwezig zijn
Citeren21.02.20100 likes
hey mbraa superrrrrr

Adverteer hier