|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Hoi Allemaal,
Is het bij jullie in huis ook al zoveel afgekoeld ten opzichte van gisteren. Gisterenavond was het hier 25 graden in huis en 24 graden <lol>.
Groetjes & xxxxsjes
Nice |
Anonymous Undefined 65739 berichten Ikke bedoel dat het nu 24 graden is. Was effe het woordje nu vergeten. |
mama van vijf Undefined 1803 berichten hier is het binnen nog steeds ontzettend warm pffff nog een graad of 27  maar het koelt buiten nu heerlijk af dus heb alles openstaan zodat het binnen ook gaat afkoelen  dikke kusss mama xxxx |
dodo1976 Undefined 183 berichten ik ook mam !
was gisteren echt een oven hier : was buiten 38 graden, en binnen 42 !! werd hier bijna gek !!
kusssssss !! |
Anonymous Undefined 65739 berichten Hier was het gisteravond ook snikkie heet, maar is nu weer wat beter gelukkig.
Gr,
anita |
|
mama van vijf Undefined 1803 berichten hahaha een gekke dodo  dat wil ik wel eens zien hihihi  kussssssssssssssss !!!!!! |
Larina Undefined 51 berichten Het is hier altijd zo, het kan koud zijn en een paar dagen later heel warm en daarna weer flink koel
groetjes Larina kussssssssssss |
Maarco Undefined 286 berichten Maar Larina, dan komen jullie toch allemaal lekker aan de kust wonen hier ??
Is het weer wat stabieler en de temparatuursverschillen niet zoooo groot, en je kunt ook nog eens heerlijk naar het strand,
|
serena Undefined 1025 berichten Of uhhhh gewoon wat zuidelijker.... is r helemaal geen twijffel meer..... al leg je wel t loodje door de hitte maarrrrrrrrrrrrrrrr zon is er en strand ook en zelf bergen..... wat willen we nog meer. 
|
Anonymous Undefined 65739 berichten geen idee maar het is hier benauwd binnen, staat op 26,5 graden
ik wil een dag afkoeling pfffffff
buiten geen idee, voelt niet prettiger allhans
ja, ik weet het, het is ook nooit goed maar dit pfpfffff
pffff pffff pfffff
enne dodo(1976(, ik heb het met je te doen joh, echt heet ja, maar vrijdag gaat gisps eraf he
zo ...en nu effe douchen ppfpffff
groetjes vanuit een ook warme huiskamer
jeanette |
|