Forums  ›  Vraag & Antwoord  ›  Vraag & Antwoord

TIPS

Advertise here!!

Citeren11.10.20080 likes
het bekende verhaal van ik wil afvallen

nou dit is de 1e keer dat ik officeel aan de lijn doe
de reden ???????????
al mijn broeken worden te klein
whahahhahhaaaaa

nou nu ben ik een week aan het lijnen en het gaat lekker ik ben al 2 kilo afgevallen , en heb me alleen aan de regel gehouden
geen suiker . maar dat gaat ook vervelen

hebben jullie misschien tips om te lijnen , die je 1 week kan vol houden
( moet wel gezond blijven )
en neeeeeeeeeeeeeeee geen SONJA BAKKER !!!!!!!!

kusjes en groetjs joy xxxxx
Citeren11.10.20080 likes
Hey Joy, ja gewoon blijven eten wat je normaal eet. Gewoon je voeding aanpassen. Vis of vlees niet meer in boter bakken of gewoon onder de grill bakken en groenten ook.

Groetjes snoesje kussssssss.
Citeren11.10.20080 likes
Ga 2 uur per dag door het leven als Kangoeroe, of koop paar ski stoken en ga nordic walking .ziet er allebei niet uit
Citeren11.10.20080 likes
gewoon ff de griep krijgen in 2 dagen 7 kilo kwijt
Citeren11.10.20080 likes
oww shir je hebt mijn emailadres inmiddels... wil ook afvallen
griepvirus past wel in mijn mailbox
Maar Joy...ff serieus nu..
Voor elke maaltijd een groot glas water drinken,beginnen s morgens op nuchtere maag,en steeds wanneer je honger krijgt ook weer een glas water drinken,hielp bij mij toen wel,ben er 13 kg mee afgevallen,moet helaas daar zelf ook weer mee gaan beginnen,mss straks als ik wat meer disclipne op kan brengen

Advertise here!!

Citeren11.10.20080 likes
effe iets anders,heeft iemand tips hoe je aan kan komen?? whaaaaaaa hahahahahh dat probleem heb ik dus,ik kan eten en snaaien wat ik wil maar echt aankomen ho maar.
Maar joy misschien kan je 2 uur per dag als postbode lopen en nog lekker anderhalf uur per week trampoline springen,dat helpt ook zeker wel hahahaha,maar succes meis,dikke kusssssssss en knufffffffffff
Citeren12.10.20080 likes
uh afvallen??? komen jullie maar ff un weekje mijn dieet volgen dan hehehe! werkt snel en effectief, enige nadeel het is ongesond!
Citeren28.10.20080 likes
Hou je mond en je koelkast dicht .

Maar serieus: als je werkelijk gewicht wil verliezen zou ik zeker niet minder gaan eten. Probeer normaal te eten en vooral meer te bewegen. Drie keer per week 45 minuten intensief (dus zweten). Dit zorgt er ook voor dat je op gewicht blijft.

Adverteer hier