Citeren19.03.20070 likes
Huh vreemd ik had er veeeeeeeeeel meer getypt en nog een tekst voor geminus eronder gezet dus dit is blijkbaar het maximum hahahahah kusss Bonn
Advertise here!! |
Citeren19.03.20070 likes Huh vreemd ik had er veeeeeeeeeel meer getypt en nog een tekst voor geminus eronder gezet dus dit is blijkbaar het maximum hahahahah kusss Bonn |
Citeren19.03.20070 likes ik kan ze nie tellen, ze stuiteren de hele tijd!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren19.03.20070 likes heb er iemand een teiltje word een beetje misselijk ![]() |
Citeren20.03.20070 likes Lieve mramm,
Sorry meis dat was niet mijn bedoeling om jouw misselijk te maken. Maar dit is de stuiterclub en wilde heel erg graag mee doen hahahahaha. Kuss en knuff Bonn ![]() ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren20.03.20070 likes heb niet zoveel zin om te stuiteren ben een beetje misselijk ![]() |
Citeren20.03.20070 likes Heeej Feestjeeeeeee,
Kun je hier ook viplid worden ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() groetjes & xxxxxxsjes nice |
Citeren20.03.20070 likes niet te hoog stuiteren hoor nice de room van kletsen is niet zo hoog ![]() |
Citeren21.03.20070 likes whahah mram
hoe hoog is die precies dan kunnen we er rekening mee houden ![]() liefs wilma |