Citeren17.03.20070 likes
ja visser welkom bij de club 
ik wens je veel stuiter plezier

liefs wilma

ik wens je veel stuiter plezier

liefs wilma
Advertise here!! |
Citeren17.03.20070 likes ja visser welkom bij de club ![]() ik wens je veel stuiter plezier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() liefs wilma |
Citeren17.03.20070 likes uhh wilma het stuiterclubje was toch nu gesloten morgen gaat de les toch verder of had ik het verkeerde rooster gekregen???
kussssssssss van feestje |
Citeren17.03.20070 likes ja de verkeerde rooster gekregen
maar nu zij nde volgende personen lid feest ploff geminus visser enne ik wens iedereen fijne stuiter plezier nog enne ik ga stuiteren naar me bed toe ![]() liefs wilma |
Citeren17.03.20070 likes oke dan meis ik stuiter nu ook mijn bedje in
![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren17.03.20070 likes ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() goed stuiteren dan visser |
Advertise here!! |
Citeren18.03.20070 likes even stuiteren dan voordat ik mezelf 90 graden ga draaien hiero hihihihihihihi...
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ja, ik kan er weer tegen, deesch nacht hihihihihihi Slaap lekker en mooi iedereen, met of zonder geliefdes xxxxxx Nakky XXX |
Citeren18.03.20070 likes stuiteren is zoet en fijn,
zonder stuiteren voel ik mij klein. een dagje weer gestuiterd, zo heerlijk op en neer, maakt mijn dagje weer heerlijk, voel het meer en meer. ga nu heerlijk dromen over stuiteren, zit niet stil hier, ga in mijn droompjes door met stuiteren, minimaal een keer of vier. ![]() ![]() ![]() ![]() Jacootje XXXX |
Citeren18.03.20070 likes heb ik weer pfff ik stuiterde uit mijn bed,onder de douche menn ik bleef maar stuiteren ik kan echt niet meer stoppen whahah maar ga gewoon hier weer verder stuiteren poing ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() kussss van feestje |
Citeren18.03.20070 likes stuiterende zondagmiddag allemaal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren18.03.20070 likes jij ook een goede stuiterende zondagmiddag gem ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |