Forums  ›  Gerechten  ›  Snelle hap
 

Studentenpasta :P

 
 
1

Advertise here!!

Citeren11.11.20060 likes
Men neme de goedkoopste pasta die er is, het liefst uit plastic zak want anders smaakt ze naar karton. Dan neem je een zakje gesneden hollandse soepgroenten en 4 blikjes tomatenpure a 9 cent per stuk en vergeet t gehakt niet. Zo eet ik komende vier dagen voor een kleine 6 euro
Groet, Ronnie
Citeren11.11.20060 likes
men neme spagettie doet daar een zakje improba kruiden mix door en soepgroente. geen gehak maar rul eitje en een paar plakjes kaas even in de tron ( wel eerst de spagettie klaar maken )

spagettie 19 cent
kruiden 29 cent
groente 1 euro
1 euro kaas

1 euro eitjes--------------
3.48 cent

en je kan 3 dagen eten
Citeren11.11.20061 likes
kijk in de krant naar ..huwelijkrecepties.
doe nette kleding aan.
stop 2 of 3 plastiek zakjes in je zak.
neem een lege envelop mee,om aan het getrouwde stel te geven
stop salades,en snacks in aparte zakjes.
meng je even onder de andere mensen.
zeg dat je niet in orde ben,en vertrek.
3 dagen eten .gratis..
Citeren11.11.20060 likes
whahahahah die van zuur is nogwel de beste oplossing hihihi!

zyx weetje wat nog goedkoper is gewoon un brood kopen en un pot pindakaas, goedkoop en lekkr!!!!


kuss kirsten! en smakelijk de komende dagen!
Citeren11.11.20060 likes
hehe ik eet nu drie weken brood meis, mag wel eens wat warms tussendoor vinik. Daarna nog ruim twee weken brood voor ik weer es geld heb

Advertise here!!

Citeren11.11.20060 likes
hhaha zyx ok, dan ff iets warms jah, mischien tog zuur sijn iedee gaan volgen zyx? hihi
of gewoon elke avond bij iemand anders gaan eten hehehe!
wel oppassen dat se niet bij jou dan ook eens willen komen eten he ahahah!

je kan ook nog rijst maken, is owk niet duur, en dan neem je gewoon voor de smaak un pot ketjup erbij


kuss kirsten!
Citeren11.11.20060 likes
Ik sta versteld van jullie goede ideetjes, lieve mensen, en wie weet ga ik ze wel een keertje uitvoeren hahahahahahaha

Maar even zere neus nu, dit is natuurlijk allemaal het gevolg van die *** euro....(ik wil de gulden terug!!!!!! hahahahaha)

Maar een klein tipje van mijner zijde:
-Nodig je veelvuldig uit bij je vrienden of familie, scheelt ook weer in de kosten (dat zei Kirsten dus ook al, maar werkt als een tierelier hahahahaa)

Nakkybal groet U en de Uwen xxxxx
Citeren11.11.20060 likes
of je gaat elke dag overwerken tot 19.45 op je werk, dan is, in mijn geval, het eten gratis hahahaaaa
Citeren11.11.20060 likes
En weet je dat de duurdere merken bij de supermarkt op ooghoogte staan, zodat je die sneller koopt, en de goedkoopste merken helemaal onderaan in de schappen?


Cootje XXX
Citeren11.11.20060 likes
(ik word een beetje gek van die rode woorden hier, even tussen neus en lippen door gezegd hahahaha)

Nakky XXX
 
 
1
Forums  ›  Gerechten  ›  Snelle hap

Adverteer hier