Citeren02.06.20060 likes
Advertise here!! |
Citeren02.06.20060 likes |
Citeren02.06.20060 likes Als je op URL klikt op het bericht hier boven wordt je direct doorgelinkt naar de desbetreffende pagina waar je tegen deze partij kunt stemmen.
Alsjeblieft stem tegen!!! Alle mensen je moet er toch niet aan denken dat er zo'n partij komt te zitten in de tweede kamer!!! |
Citeren02.06.20060 likes ![]() |
Citeren03.06.20060 likes Schandalig dat het zelfs politiek in overweging wordt genomen,
dit heeft niets met politiek te maken,zelf heb ik ook twee kinderen owee als daar iemand met zijn vieze pollekes aanzit ![]() ![]() hebben we al erge zaken meegemaakt rond Dutroux, stel je voor ..... dat die ook een partij mag oprichten. Ik wil niet pesimistishe klinken, maar er bestaan blijkbaar geen normen en waarden meer. Groetjes |
Citeren03.06.20060 likes Yessssssss Saffie ![]() xxx Suus |
Advertise here!! |
Citeren03.06.20060 likes Ja het is gewoon belachelijk dat er mensen zijn die daar voor een partij willen oprichten. Wat eigenlijk nog belachelijker is dat ze het ook nog mogen ook. Okee een ieder mag in een partij opkomen voor zijn eigen ding, maar dit gaat toch echt veelste ver.
Ik vraag me ook wel een beetje af welke gekken hun gezicht achter deze partij laten zien? Want ik denk als ik zo iemand tegen zou komen, zijn/haar leven niet meer zo zal zijn als voorheen ![]() Mijn tegen-stem staat er al bij. Groetjes Tess xXx |
Citeren03.06.20060 likes mijn stem staat er ook bij, pff de mafkezen..........
heb een interview op tv gezien, ze gaan er van uit dat een kind vanaf 8 jaar gewoon Nee kan zeggen als ze geen sex willen met een volwassene.......... ik ben niet gewelddadig maar zulke mensen mogen ze afschieten ![]() groetjes treaxxx |
Citeren03.06.20060 likes ![]() |
Citeren03.06.20060 likes zooo gestemd.... heb alleen geen huisnr. telt die van mij dan wel mee?? ![]() ![]() |
Citeren03.06.20060 likes jo gestemd ik ben het ermee eens om tegen zo'n party te stemmen ik heb zelfs kids in de leeftijd van 10 en 11 jaar ik moet er niet aan denken dat die mensen de vrijheid krijgen om ook mijn kids te gebruiken op seksueel gebied.
bah bah bah |