Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

Stem tegen Pedofielenpartij

1

Advertise here!!

Citeren02.06.20060 likes
URL
Citeren02.06.20060 likes
Als je op URL klikt op het bericht hier boven wordt je direct doorgelinkt naar de desbetreffende pagina waar je tegen deze partij kunt stemmen.
Alsjeblieft stem tegen!!!
Alle mensen je moet er toch niet aan denken dat er zo'n partij komt te zitten in de tweede kamer!!!
Citeren02.06.20060 likes
yep geregeld saffie kus van luca
Citeren03.06.20060 likes
Schandalig dat het zelfs politiek in overweging wordt genomen,
dit heeft niets met politiek te maken,zelf heb ik ook twee
kinderen owee als daar iemand met zijn vieze pollekes aanzit sta niet in voor de gevolgen hier in België
hebben we al erge zaken meegemaakt rond Dutroux,
stel je voor ..... dat die ook een partij mag oprichten.
Ik wil niet pesimistishe klinken, maar er bestaan blijkbaar geen
normen en waarden meer.

Groetjes
Citeren03.06.20060 likes
Yessssssss Saffie Goed dat je ons er op wijst!!!

xxx Suus

Advertise here!!

Citeren03.06.20060 likes
Ja het is gewoon belachelijk dat er mensen zijn die daar voor een partij willen oprichten. Wat eigenlijk nog belachelijker is dat ze het ook nog mogen ook. Okee een ieder mag in een partij opkomen voor zijn eigen ding, maar dit gaat toch echt veelste ver.
Ik vraag me ook wel een beetje af welke gekken hun gezicht achter deze partij laten zien? Want ik denk als ik zo iemand tegen zou komen, zijn/haar leven niet meer zo zal zijn als voorheen

Mijn tegen-stem staat er al bij.

Groetjes Tess xXx
Citeren03.06.20060 likes
mijn stem staat er ook bij, pff de mafkezen..........
heb een interview op tv gezien, ze gaan er van uit dat een kind vanaf 8 jaar gewoon Nee kan zeggen als ze geen sex willen met een volwassene.......... ik ben niet gewelddadig maar zulke mensen mogen ze afschieten

groetjes treaxxx
Citeren03.06.20060 likes
Mensen helemaal super! Zo kunnen we als burgers onze stem teminste laten horen!!!
Citeren03.06.20060 likes
zooo gestemd.... heb alleen geen huisnr. telt die van mij dan wel mee??
Citeren03.06.20060 likes
jo gestemd ik ben het ermee eens om tegen zo'n party te stemmen ik heb zelfs kids in de leeftijd van 10 en 11 jaar ik moet er niet aan denken dat die mensen de vrijheid krijgen om ook mijn kids te gebruiken op seksueel gebied.
bah bah bah

1

Adverteer hier