Citeren12.01.20120 likes
ben ik een keer serieus pffff
vraag het gewoon nog een keer.
wat voor feestjes bedoel je star
groetjes mirjam
vraag het gewoon nog een keer.
wat voor feestjes bedoel je star
groetjes mirjam
Advertise here!! |
Citeren12.01.20120 likes ben ik een keer serieus pffff
vraag het gewoon nog een keer. wat voor feestjes bedoel je star groetjes mirjam |
Citeren12.01.20120 likes Mram hopelijk krijg je misschien antwoord op je vraag ![]() Ik dacht dat zei bedoeld stappen in A.'dam en omgeving |
Citeren12.01.20120 likes het is daar wel leuk om te stappen.
leidseplein en zo |
Citeren12.01.20120 likes Bonn, jij maak me wel nieuws gierig wat jij bedoelt met >>>>> ow, weet je wat ik van jou krijg freak? <<<<
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren12.01.20120 likes is het zo moeilijk snuf en carin om mij eens de ruimte te geven om weer eens lol te maken, maar sorry ik zal het niet meer doen ![]() |
Advertise here!! |
Citeren12.01.20120 likes beste mensen het gaat er niet om of iemand wel of geen lol mag hebben, heel veel lol graag en zelfs maar...kent iemand van jullie star 2012? ik denk t niet , zij bedoeld het mss positief ,ga eens in haar schoenen staan ,je kent niemand en velen maken grappen over jou topic ![]() hou de lollige topics voor die daar bedoeld zijn de de andere die daar weer voor bedoeld. BVBD, voor jullie medewerking ![]() groetjes shirley we kletsen.com |
Citeren12.01.20120 likes Zal niet weer gebeuren, shir. ![]() |
Citeren13.01.20120 likes shirley, wat ik al zei,, sorry en ik zal het niet weer doen, maar kennen jullie mij eigenlijk wel? maar ik ga er niet meer over in discussie, alvast fijn weekend ![]() |
Citeren13.01.20120 likes vind het wel een goed idee zo een oproep . ik ben ook alleen . vrienden en vriendinnen zijn een stetje en niet altijd tijd om mee te gaan.
groetjes mrammetje ![]() |
Citeren13.01.20120 likes ja ik ook mram ,waarom niet ![]() |