|
|
|
diaantjee Undefined 173 berichten Sprankje hoop
Een mengeling van pijn en tranen
slechts af en toe een sprankje hoop
Gedreven door een sterke wilskracht
hoewel het onheil nader sloop
gevochten tot het einde
een enkele blik zei genoeg
moeilijk waren de laatste uren
die daarna in rust oversloeg
Je gedachtenis zal immer blijven
te vroeg ben je van ons heengegaan
We houden van je en zijn je dankbaar
voor alles wat je hebt gedaan |
mooi hoor diaan
|
vrouwtje_49 Undefined 299 berichten lieve Diaan heel mooi geschreven ,
in gedachten leven we met je mee en je weet we zijn der voor je
.
veel liefs Ron en Peet |
Als het nodig is diaan ben ik er voor je, als het nodig is!!
wolf |
Anonymous Undefined 65739 berichten Ik wens jou en je moeder heel veel sterkte toe
met het verlies
Groetjes ... |
|
schorpioentjuh Undefined 625 berichten heey wijffie
je weet het he als je het moeilijk heb je ken me altijd bellen of nu overdag is of snachts.........ben altijd bij je........
dikke kussssssssss knuffffffffffffffff liefs je dinnetje for live....love you |
Anonymous Undefined 65739 berichten Lieve papa
Hetis alweer 2 jaar geleden maar het lijkt als de dag van gisteren. Elke dag mis ikje stem je lieve woorden je arm omme heen.
Elke dagdat Iris weer een stapje doet weer iets nieuws kan en weer meer een beetje groter word voel ik me trots maar ook verdrietig. Jij kan er niet bij zijn. Je was zoon lieve opa en vader.
Milan mist je ook elke dag en vraagt veel naar je. Nog steeds heeft hij er zoveel moeite mee.
Nu is het nog moeilijker ook tante geke heeft het gevecht verloren. Het doet zoon pijn je te moeten missen.
Om me heen hoor je steeds meer dat mensen er tegen vechten. Ik hoop dat we het ooit een plaatsje kunnen geven. Het gemis blijft er altijd.
Liefs Diana |
mooi geschreven diaantje
al kan ik je geen echte knuffel geven, geef ik hem hier... je kent de echte knuffel wel dus je denkt die maar even erbij...
een plaatsje geven is moeilijk... ik heb dat met oma's en een nonnetje... ze hebben mij veel geleerd... en vooral 1 oma heeft mij al haar recepten geleerd... ik ben de enige in de familie die ze kent... mijn oma had 12 kinderen en dan koos ze mij, als kleinkind voor haar recepten, door te geven...
het is soms moeilijk te bevatten... dus ik begrijp je maar al te goed, hoe moeilijk het is... en vooral het was je vader dus het was nog een closere band dan ik met mijn oma's en nonnetje had...
ik wens je toch sterkte... en iemand in gedachten houden is mooi... dat plaatsje komt wel... het is een periode waar je door moet... hoe moeilijk het is...
maar we zijn er voor je...
Harry, Katja en Demon o_- |
vrouwtje_51 Undefined 176 berichten Lieverd dikke knuffff van ons |
Dikke knufffff en kussss en mooi geschreven
|
|