Forums  ›  Vraag & Antwoord  ›  Suggesties/opmerkingen
 

Spelletjes tijdelijk niet beschikbaar

 
 
1

Advertise here!!

Citeren26.04.20140 likes

Hoihoi,

I.v.m. een mogelijk beveiligingslek in de spelletjes zijn deze momenteel niet beschikbaar. Ik heb het probleem voorgelegd aan de leverancier van de spelletjes en zodra deze de fout heeft opgelost zullen de spelletjes weer beschikbaar zijn.

Ik betreur het ongemak, maar zie op dit moment helaas geen andere optie.

Groeten en we Kletsen.com,

 

Denre

Citeren26.04.20140 likes

ooooooh verdorie denre toch ,

ik ben helemaal van slag mien jong

snik snik snik ,hoop dat het gauw goedkomt

Citeren20.05.20140 likes

ff boven halen voor bellabeertje

o_-
Citeren24.05.20140 likes

Bedankt Butt :-)

ik had dit nog niet gezien.

Citeren05.08.20140 likes

Hoihoi,

Inmiddels zijn we meer dan 100 dagen verder (zonder de spelletjes) en is het laatste nieuws dat de leverancier z'n koffers heeft gepakt. Dit betekend dat ik zelf de beveiligingslekken moet gaan oplossen, en dat het dus nog wel even kan duren voordat de spelletjes online staan

Ik betreur het ongemak en hoop dat ik zeer binnenkort tijd heb hier zelf mee aan de slag te gaan.

Groeten en we Kletsen.com,

 

Denre

Advertise here!!

Citeren08.08.20140 likes

mis het wel hoor denre ,snik

Citeren08.08.20140 likes

 

mis het wel hoor denre ,snik

 Snap ik plant. Ik speel ze ook liever dan dat ik ze fix ;-)

Echter, ik heb meer dan 100 potentiële beveiligingsproblemen gevonden die eerst verholpen moeten worden. Dit kost helaas veel tijd.

Citeren09.08.20140 likes

geeft niet ,ik heb er weinig verstand van denre

Citeren29.08.20141 likes

Hoihoi,

Bij deze kan ik mededelen dat de spelletjes vanaf heden weer beschikbaar zijn! Het heeft even geduurd maar voor zover ik kan zien zijn alles problemen verholpen. Uiteraard blijf ik dit goed in de gaten blijven houden.

Dit betekend tevens dat je ook wekelijks weer een VIP lidmaatschap kan winnen. Net zoals voorheen krijgt diegene met de hoogste score aan het eind van iedere week een week VIP lidmaatschap. Je kunt maximaal 1 keer per maand winnen, zo krijgen anderen ook een kans. Om de winnen  dien je wel een geverifieerd lid te zijn!

Ook zijn de spelletjes nu beschikbaar voor niet-leden. Het is dus niet langer verplicht om lid te zijn, wil je een spelletje spelen. Uiteraard tellen de punten van gasten niet mee voor de week score.

Ik hoop dat allen weer veel plezier mogen beleven aan de spelletjes en voor vragen kun je altijd terecht bij info (@kletsen.com).

Groeten en we Kletsen.com,

 

Denre

Citeren30.08.20140 likes

Gaaf!

 
 
1

Adverteer hier