Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com
 

Snap er niks van

Advertise here!!

Citeren26.11.20210 likes

ik heb me netjes geregistreerd en klik op chat.. en kan niet tikken.. althans komt niet op chat.. zie onderin dat er 6 aanwezig moeten zijn maar die zie ik ook niet.. wat doe ik fout???? krijg steeds bericht wordt VIP dan kan je zien wie er aanwezig zijn op de chat.. maar hoe word ik dan vip???? heel vreemd dit

Citeren26.11.20210 likes

Ik denk dat je profiel nog niet geactiveerd was, maar zo te zien zou het nu gewoon moeten werken.

Mocht je nog steeds problemen hebben, dan hoor ik het graag!

Groeten en we Kletsen.com,

 

Denre

Citeren26.11.20210 likes

nee helaas nog niks.. zie onderaan dat er 10 chatters moeten zijn.. maar zie een leeg chatscherm en dat er 0 chatters zijn. en mijn tekst komt ook nog steeds niet in beeld.

Citeren27.11.20210 likes

Wanneer er staat dat er 0 chatters aanwezig zijn, is er nog geen verbinding met de chat server gemaakt. Je moet dan even een aantal seconden wachten en mocht er niets veranderen, dan klik F5 (refresh (indien je een Windows apparaat gebruikt)).

Hoop dat het helpt!

Citeren08.02.20220 likes

Mijn wachtwoord wordt niet opgeslagen als ik op bewaar klik en moet steeds mail sturen dat ik mn wachtwoord ben vergeten. Kan iemand me vertelleb wat ik dan verkeerd doe?


Heb wel alle vensters met rood uitroepteken ingevuld.

 

Advertise here!!

Citeren13.02.20220 likes

Hoihoi,

 

Sorry voor de late reactie.

Ik heb even naar je profiel gekeken en Naam en beschrijving zijn niet ingevuld, daarom wordt je wachtwoord niet opgeslagen.

 

Ik hoop dat het helpt.

 

Groeten en we Kletsen.com,

 

Denre

Citeren16.02.20220 likes

Wat een ingewikkelde site 

Citeren09.05.20220 likes

Denre, ik was net als gast jn de chat. Nu geregistreerd, maar zie nu niemand meer

Citeren12.05.20220 likes

 

Denre, ik was net als gast jn de chat. Nu geregistreerd, maar zie nu niemand meer

 Het kan zijn dat er niemand meer aanwezig was, of indien "cookies van  derden" waren uitgeschakeld.

Ik heb een aanpassing aan de chat gemaakt, zodat dit niet langer een probleem zou mogen zijn!

Adverteer hier