Citeren16.06.20070 likes

Goedenavond allemaal, hoe issie hier? Heren hand, dames dikke kus!
Advertise here!! |
Citeren16.06.20070 likes ![]() Goedenavond allemaal, hoe issie hier? Heren hand, dames dikke kus! |
Citeren16.06.20070 likes Ha Zyx, zal ik je dan maar ff antwoord geven, anders zit je hier ook zo zielig alleen he...Alles oke met je ? |
Citeren16.06.20070 likes jahoor flair, prima. Net lekker gepooled en gewonnen ![]() |
Citeren16.06.20070 likes Aha gezellig...ja met mij is t oke en ik had een gezellige dag. Nog even wezen shoppen en dat is altijd goed. Vanavond beetje voor tv gehangen en tussendoor de gang van zaken hier op de chat gevolgd. |
Citeren16.06.20070 likes Achja, sommige dingen hadden misschien wel anders gekund, maar gezien alle omstandigheden en alle commotie rond pedo's op chatsites vind ik het niet erg om een dag niet te kunnen chatten. En zo wil het ook wel toch?? Morgen ga ik paintballschieten trouwens, daar heb ik wel zin in ![]() |
Advertise here!! |
Citeren16.06.20070 likes Een dag zonder chatten is inderdaad niet erg, het is juist wel goed, het zou alleen mooi zijn als je dat moment zelf mocht kiezen, maar goed ... ![]() Lijkt me wel leuk dat paintballschieten. Heb je het al vaker gedaan ? Met mijn kinderen gaat het goed. Die zijn al volwassen hoor, denk van jouw leeftijd.... |
Citeren16.06.20070 likes had ook wel fijn geweest als je je er op had kunnen voorbereiden
maar dat schijnt bij de bobo's niet hoeven ik kan wel in de room maar als ik daar met niemand kan kletsen maar ja ga morgen wel op vacantie en weet zeker dat ik het dan naar mijn zin heb visser |
Citeren16.06.20070 likes Tja Visser in je eentje ben je snel uitgepraat he. Ik wens jullie een fijne vakantie en goeie reis. Geniet ervan ! |
Citeren16.06.20070 likes dank je wel flair maar we weten nu hoe we worden behandeld
groeten visser |
Citeren16.06.20070 likes Ach Visser ![]() ![]() ![]() |