|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten heb vandaag de Scootmobiel thuis bezorgd gekregen en 1e les gekregen hoe er mee moet worden omgegaan krijg nog 2 lessen en ingang bij de schuur word veranderd dat er makkelijk in en uit gereden kan worden was anders wel een vuurdoop met de rijden over bevroren sneeuw op de straten maar om me te verplaatsen is het een opluchting raak niet moe nu en kan daar komen waar ik na toe wil MVG Visser |
ik ben heel blij voor je visser, fijn dat je zo toch lekker naar buiten kan.
hopen dat het snel voorjaar word en dat ej er met je vrouw op uit kan gaan
|
Anonymous Undefined 65739 berichten lieve rinus,
ik vind het heel fijn voor je, dat je hiermee weer mobiel wordt, ik ben trots op je omdat je door blijft vechten, ik wens je er heel veel plezier mee, en ik wil je bij deze alvast een hele goede jaarwisseling wensen met heel veel geluk, liefde maar vooral gezondheid, en dat wij nog lang chatvrienden mogen blijven. Dikke kus en knuf 
|
Anonymous Undefined 65739 berichten lieve visser , ten eerste hartelijk bedankt voor je kaartje weer  , fijn om te horen dat je mobiel heeft gekregen en wat carin zegt nu nog ff wachten op lekker weer zodat jullie lekker samen kunnen gaan wandelen , visser ik wens je veel sterkte toe en kracht kuss shirley we kletsen.com |
Anonymous Undefined 65739 berichten de plannen voor volgend jaar zijn al weer gemaakt vanaf april om de 2 maanden een uitje van een dag in april naar Antwerpen in juni naar kaasmarkt Alkmaar en Zaanse schans kan ik meteen mostert inslaan en in augustus 5 dagen Rostock dat is voorlopige programma en nieuwe jaar word schuur aangepast dat ik er met scootmobiel makkelijk in en uit kan rijden vanmorgen een telefoontje aan gewaagd vind de reacties lief van jullie mvg Visser |
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten |
Anonymous Undefined 65739 berichten `hey hey vis
Das een tijd geleden,
hoop dat het dan ook goed gaat met je!
Veel geluk met je scootmobiel en een fijne jaarwisseling.
Lieve groet Deborah |
Anonymous Undefined 65739 berichten begint weer goed te gaan en laat ik 2010 maar snel vergeten dacht dat ik al slechte jaren had gehad maar 2010 is wel het slechtste jaar wat ik mee gemaakt heb mvg Visser |
zeg shir hoorde jij ook een braadworst sissen :D |
|