Citeren04.03.20120 likes
sterkte wilma
Advertise here!! |
Citeren04.03.20120 likes sterkte wilma |
Citeren04.03.20120 likes lieve wilma,
heel veel sterkte, dikke kus en knuf |
Citeren05.03.20120 likes woorden van troost zijn snel gegeven
over de tijd die alle wonden heelt maar weten zij wat jullie hebben gedeeld? echte vriendschap,zo zeldzaam in het leven lieve wilmaa ik zie dit nu pas ik wens je veel sterkte toe de komende dagen dikke kuss ,shirley we kletsen.com |
Citeren05.03.20120 likes wens je heel veel sterkte toe |
Citeren05.03.20120 likes sterkte. |
Advertise here!! |
Citeren06.03.20120 likes Lieve Rambo
al 2 dagen zonder jou al 2 dagen een raar gevoel een raar gevoel in mij het is oh zo stil en saai zonder jou hier aan me zij. het moet wennen ik weet maar jij moet weten dat ik je nooit vergeet. nooit meer zal je mijn sjaal omhebben nooit meer zal je in die wasmand gaan liggen wat mis ik je toch ontzettend erg. hoe moeilijk de beslissing ook was. het is beter voor jou.. maar voor mij ?? soms ga ik stuk van verdriet.. verdriet om jou... jou die ik ohhh zoo mis. Slaap maar lekker, rust maar zacht maar jij hebt wel het mooiste plekje in mijn hart. ik zal je nooit vergeten en altijd van je houden dikke kusss je baasje. |
Citeren06.03.20120 likes Ik wens je ongelooflijk veel sterkte toe, moge de hartverwarmende herinneringen je troosten en het dragelijk maken:$ Veel sterkte |
Citeren06.03.20120 likes lieve wilmaa
heel veel sterkte bij t dragen en verwerken van dit verlies.. neem je herinneringen en pak ze goed in in je hart, opdat je hem elke dag weer even op kan laten gloeien in je binnenste.. en hij nog steeds je intiemste gevoelens deelt. |
Citeren06.03.20120 likes Willie, volgens mij kan ik weinig aan de woorden van de vorige reactie toevoegen. Heel veel sterkte meid en onthoud vooral de mooie dingen. |
Citeren03.06.20120 likes Zeg me dat je nooit weg zult gaan,
Dat kan ik je niet beloven. maar als je aan me denkt Zul je me zien, heel even. In de verte..... ![]() Uploaded with ImageShack.us |