Citeren14.05.20100 likes
k moet zeggen,Jeroen en zijn alter ego Paul houden de gemoederen hier wel lekker bezig

Advertise here!! |
Citeren14.05.20100 likes k moet zeggen,Jeroen en zijn alter ego Paul houden de gemoederen hier wel lekker bezig ![]() ![]() |
Citeren14.05.20100 likes dat is toch leuk |
Citeren14.05.20100 likes volgens mij is jeroen paul en is paul jeroen, is het nog te volgen????? ![]() ![]() ![]() ![]() Nou Jeroen, ik ben postbode, en soms waait het zo hard dat ik bijna de sloot inwaai, en ik wil geen natte kleren, dus vandaar dat ik regelmatig lieslaarzen aan heb............. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren15.05.20100 likes Jeroen is geen Paul, en Paul is geen Jeroen.
ik heb nog nooit een postbode gezien met lieslaarzen aan , wel met korte rubber kuitlaarzen en hoge rubber werklaarzen. |
Citeren15.05.20100 likes nou en wat zou dat jeroen, dan ben ik de eerste postbode met rubberen lieslaarzen aan, niets mis mee toch????????? ![]() ![]() ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren16.05.20100 likes nee hoor daar is niet mis mee, en wat voor kleur hebben je lieslaarzen, maar kan je geen hoge werklaarzen dragen of paarrijlaarzen ? |
Citeren17.08.20100 likes Hoi Jeroen10,
Er zijn meer mensen die graag op rubberlaarzen lopen. Ontmoet ze op mijn site, je bent van harte welkom: De site is Engelstalig, maar met mij (Nick) kun je gewoon in het Nederlands communiceren. Groeten, Nick |
Citeren17.08.20100 likes ![]() ![]() |
Citeren19.08.20100 likes Beste 202,
Wanneer het noemen van de website 'Rubberboots 2' mij geld zou opleveren zou ik het reclame vinden. De website is zelf geheel gratis en het is belangrijk om gelijkgestemden met elkaar in contact te brengen. Je communiceert dan ook zeker met chatters en niet met rubberlaarzen. Zoals je ziet schrijf je rubberlaarzen met een z in plaats van met een s. Groeten, Nick |
Citeren20.08.20100 likes heel apart......... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |