Citeren22.08.20080 likes
de versie van babsie is wel sportiever als van sjeik

Advertise here!! |
Citeren22.08.20080 likes de versie van babsie is wel sportiever als van sjeik ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren22.08.20080 likes Roddel 24 )
He psssst, ffies tussen jouw en mij. maar eeuh Goh dit vind ik nou echt vervelend om te vertellen, maar tus zulke sappige informatie. Maar heb zo ergens gehoord dat Patmac, onze engelse vriend verliefd is, op de borsten van Shirley. Moet je maar es op letten als Shir er is kan Patmac alleen nog maar TIETEN zegge. Ow heb je niet van mij ........ ![]() |
Citeren22.08.20080 likes eeeeuhm tuurlijk zet het legioen maar af he komt hlemaal goed he leg ut huis wel vol met matrassen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Wel dan vanavond of morgenaond versier het huis wel met rode lampen is makkelijker te vinden dan Liefs diaaan |
Citeren22.08.20080 likes roddel 25 dat wonder weer zwanger is s ![]() ![]() |
Citeren22.08.20080 likes roddel 26... snake is gesignaleerd in de buurt van Eindhovuhhh ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren22.08.20080 likes eeeuhm mag ik dan wel zelf kiezen wie int legioen komt of wordt er gewoon een hele delegatie gestuurd ?
en sappige roddels hehehhehe eeeeeuh sjiek wat ben jij bijzonder vaak sochtends op chat te vinden. Curieus ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren22.08.20080 likes roddel 27 ik van horen zeggen heb dat snake voor snuffeltje sate gaat maken ![]() |
Citeren22.08.20080 likes roddel 28 naar het schijnt en gelezen met me eigen ogen gelezen dat sjeik het lekker vind om vastgebonden te worden en dan wilt ie ook stokslagen derbij? |
Citeren22.08.20080 likes 29) rick al een poos achter denre aanzit maar het enige wat er bij denre opgwonden van raakt is zijn bloeddruk, kortom een strop voor rick en denre die steeds op de loop gaat zodra hij rick ziet dit gaat hem niet worden ![]() |
Citeren23.08.20080 likes roddel 30: Dat Wonder nu Heliber halve nachten voor de deur laat posten omdat ze anders bang is dat Snake weer stiekem binnensluipt...... ![]() |