Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

Ricks roddel paradijs

Advertise here!!

Citeren15.07.20090 likes
hahahha ben best braaf :P
Rick
Citeren16.07.20090 likes
wat lees ik nu weer;is waar heb rick wat gevonden? he gelukkig ,werd ook tyd hy klaagde al tydje dat er geen ruck te doen was;haaaaaa groetjes
Citeren17.01.20100 likes
Rick klaagt altijd ,ik hoorde wel ergens dat RogerP wandelende bradwürsten heeft...
Citeren17.01.20100 likes
ik heb vernomen dat lady plug plug (muts) is uit genodigt voor een audsitie bij opstars,succes muts.
daarnaast is Rp gevraagt voor een mime act.
Citeren19.01.20100 likes
las testraks op scroll dat babs gaat trouwen ofdat het echt zo is horen we wel van babs, zij is onze kletsjournaliste

Advertise here!!

Citeren21.01.20100 likes
jahoor een roddel er bloeit iets op tussen baska en namonita, zijn bijde in ontkenningsfase maar ze douche samen.
zou het alleen baska zijn of doet staat klappie ook aan de deur
Citeren21.01.20100 likes
en syl die zegt wel van niet m aar ze huppelt achter train aan als yas er niet is
Citeren22.01.20100 likes
ooo carin ouwe roddeltante dat je er bent

maar ook ik heb een roddel gehoord, er schijnt iemand zwanger te zijn op kletsen.com maar niet voor uit duft te komen

maar vanharte gefeliciteerd meis....!!!

of
Rick
Citeren06.02.20100 likes
Hoorde dat Rick vandaag nog bij zit de komen van de camsessie van gister... en dat Def wild is van Rick zijn lekker kontje
Citeren09.02.20100 likes
Zag net live dat rick al de brownies voor zich zelven houdt en niet wil delen.. hij komt morgen aan de kletsen.com schandpaal

Adverteer hier