Citeren07.07.20080 likes
Advertise here!! |
Citeren07.07.20080 likes |
Citeren16.07.20080 likes yesssssssssss het feest kan beginnen,kom maar op hahahahaahah dikke kussssssss en knufffff
Dacht even weer naar boven halen,want het is vakantietijd en partytime ![]() ![]() ![]() |
Citeren18.07.20080 likes nou weinig partytime ![]() ![]() ![]() Ik ben morgen op vakantie,dus moet maar even iemand anders het bijhouden,misschien doe ik nog inspiratie op........... op vakantie ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren18.07.20080 likes jeeeey we gaan naar aroeba :D:D:D:DD:D:D: pak je spullen in ( vergeet de drank niet !!! ) we dansen met zn allen naar aroeba :D Rick |
Citeren27.07.20080 likes al dansend naar Aruba??????? Wow Rick lijkt me een geweldige uitdaging,dikke kusssssssss en knufffffffff,hoe is het met je?????? Lang niet gesproken ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren04.08.20080 likes sow effe weer omhoog gehaald want het blijft wel heel stil omtrent het feestgebeuren.
Iemand nog inspiratie opgedaan tijdens en of op vakantie,dikke kusssssssss en knufffffffffffff |
Citeren04.08.20080 likes ja wel het gaat wel..... met jou dan bonneke :D
dusss dat mag het feesje niet bederven Rick |
Citeren04.08.20080 likes nee inderdaad,maar heb je nog meer ideeen??? Maar rick fijn dat het wel goed met je gaat,hier gaat het ook wel redelijk,kusssssss en knufffffffffffff ![]() ![]() ![]() |
Citeren06.08.20080 likes sow vandaag wordt het weer lekker warm,dus had het voorstel om met heel kletsen lekker te gaan zwemmen,wie wil en gaat ermee??? ![]() ![]() |
Citeren06.08.20080 likes niemand mee zwemmen???
Eenmaal andermaal........................................... ![]() ![]() ![]() ![]() |