Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

Rick is binnen het feest kan beginnen :D

Advertise here!!

Citeren12.06.20080 likes
neem cateraar in dienst dan heb jij tijd om te leren paaldansen hahahahahahaha dikke kusssss en knuffffffffffffffffff
Citeren12.06.20080 likes
Belt voor Rick de catering op sowwwww da scheelt weer een heleboel en ken je lekker meefeesten want jij was toch binne???

Partyyyyyyyyy!!!!!!!!!!!!!
Citeren12.06.20080 likes
zo :D zullen we koek gaan happen ???? :P

of of spijker poepen :P
Rick
Citeren12.06.20080 likes
nee rick ik wil dansen en wel op jou paal
Citeren19.06.20080 likes
rickkkkkkkkkkkkkk hou je je topic wel hoog,anders geen feestje he,dikke kusss en knuffff en een hele fijne dag

Advertise here!!

Citeren19.06.20080 likes
Ik deel wel ff wat nootjes.. als je op Rick moet wachten,krijgen we niks
Citeren19.06.20080 likes
nee idddd babs,sjucht gaan wij wel het feestje opstarten,ik neem drinken en bier mee okey??? kussssssssssssssss
Citeren19.06.20080 likes
kee Bonderkes.... ik heb hier een hele cd collectie van UB40.... start vast het eerste plaatje..
Red,red wineeeeee...
Citeren19.06.20080 likes
nou ik pak benede dan wel wat chips en nootjes en wat drankjes uit de koelkast en geef rick wel een pak koekjes en flesje water moet ie het maar leren ons zolang te laten wachten
Citeren19.06.20080 likes
inderdaad wilma dat kan ook niet nee,vind ik ook maar ik had het ideee om naast het paaldansen nog een een rohnrad draai demonstratie te geven doe jij mee dan??
En misschien kunnen we ook nog even de bikini kletserslijn van Henry aantrekken hahahahahahaha kusssssssssssssssssssss

Adverteer hier