Forums  ›  Vraag & Antwoord  ›  Suggesties/opmerkingen

Radio op Kletsen.com

Advertise here!!

Citeren02.10.20080 likes
Hoihoi,

Het is enige tijd stil geweest maar zeer binnenkort beginnen we weer met internet radio via de chat van kletsen.com. We gaan het deze keer iets anders doen dan je van ons gewend bent, we gaan dit keer namelijk meerdere radio stations aanbieden. Live programma's vanaf de chat blijven wel terug komen.

Momenteel hebben we de eerste overeenkomst gesloten, een tweede overeenkomst zit er hopelijk snel aan te komen maar daar zijn de onderhandelingen nog niet over afgesloten.

Het eerste station waar we een overeenkomst mee hebben gesloten is radio popular. Velen van jullie kennen nog wel het lunch programma dat Gerard live deed vanaf onze chat en dat komt weer terug. De reakties van leden waren altijd erg positief over dit programma, en ook Gerard vond het altijd geweldig. Toen Gerard mij enige tijd geleden benaderde was de beslissing dan ook snel genomen.

Ik denk dat radio popular vanaf dit weekeinde te besluisteren zal zijn via de radio op Kletsen.com, welke je wel zelf moet inschakelen!

Via dit forum en berichten in de chat zelf zullen we jullie verder op de hoogte houden.

Groeten en we Kletsen.com,

Denre
Citeren02.10.20080 likes
klasse denre,en dankjewel en als ik je niet weer spreek dan wens ik je alvast een heel fijn weekend toe.
Geweldig dat je dit allemaal voor de leden doet,dikke kussssssss en knufffffffffffffffffffff Er zullen weer een hoop mensen heel blij en dankbaar zijn.
Citeren03.10.20080 likes
toppie lekker de radio er bij aan zegh
leuk
Citeren03.10.20080 likes
toppie denre dank je ervoor is altijd goeie aanvulling
Citeren03.10.20080 likes
kijk er naaruit vind het wel gezellig zo'n achtergrond muziekje bedankt Denre

Advertise here!!

Citeren03.10.20080 likes
..toppie dat je straks uit verschillende radiozenders kunt kiezen...voor elk wat wils dus
Citeren03.10.20080 likes
thnx denre goed geregeld zullen vele blij mee zijn
Citeren12.10.20080 likes
Hoihoi,

Zoals sommigen van jullie inmiddels al gemerkt hebben kun je inmiddels weer radio luisteren via de chat. We gaan dit binnenkort nog verder uitbreiden maar het begin is er!

Voor velen van jullie was het middag programma van Gerard, op radio popular, altijd een dolle boel dat zeer werd gemist. Maar Gerard is terug en presenteert ook nu weer iedere werkdag tussen 12:00 en 14:00 live zijn lunchtijd programma vanaf de Kletsen.com chat. Indien je niets te doen hebt (ook al heb je wel iets te doen) is dit zeker een goed moment om ff gezellig mee te chatten.

Groeten en we Kletsen.com,

Denre
Citeren12.10.20080 likes
ja leuk

Adverteer hier