Forums  ›  Aangeboden / Gezocht  ›  Gezocht

Post bezorgen van bv Intrapost Sandd of Selektmail het maakt niet uit welk bedrijf

Advertise here!!

Citeren17.05.20090 likes
Hoi Allemaal

Het lijkt me leuk om medepostbezorgers te ontmoeten en hier te kletsen als het even moeilijk is of wordt of als het tegenzit.Maar ook leuke dingen wat je meemaakt.

Ik werk voor Intrapost en hoofd is Sanndd maar zit er aan te denken om Selektmail of VSP erbij te doen alleen ik weet niet hoeveel dat oplevert en hoeveel post je hievan krijgt.Maar bij Intrapost moet ik op dinsdag en vrijdag bezorgen van 8 uur tot 18 uur en bij Selekt Mail en VSP krijg je 2 dagen de tijd en tot 21 uur en dat lijkt me prettiger.Alleen is het te doen krijg je voldoende geld en voldoende post om te bezorgen.Want bij Intrapost kan ik best veel krijgen het meeste wat ik gekregen heb is 423 en dat is best veel en dan heb ik dus 42.30 verdiend en krijg ik ook nog eens terug fiets vergoeding als het zwaar en veel post is.

Groetjes Indey
Citeren17.05.20090 likes
er zijn hier best colega;s die je verder helpen zijn nog al wat postbezorgers gr een aower
Citeren17.05.20090 likes
Hoi indey,

Ik werk sinds ruim 7 maanden bij TNT, en bezorg dus de post,van dinsdag tot en met zaterdag en ik vind het super leuk werk. Ik heb een wijk van 2 uur per dag, maar hier is het zo dat je ook kleinere wijken kan en mag doen. We hebben nu een vrouwtje erbij die werkt maar 2 dagen omdat ze ook ergens anders werkt. Je hebt bij TNT dus heel erg veel vrijheid, je mag zelf weten hoelaat je begint als het dezelfde dag maar voor 17.00 binnen is. Je krijgt een vast uurloon en reparaties aan je fiets worden vergoed. Ook krijg je goede en warme kleding, regenpak etc etc. Ik weet wel dat als je bij sand oid werkt je niet bij TNT mag werken. Maar ik wens je in ieder geval veel succes.
Citeren18.05.20090 likes
hey indey ik ben dus stefboy en ben dus ook post bezorger
en het bevalt me prima we hebben mekaar al op msn gesproken
en er zullen veel geprekken volgen of zelfs contact hihhi ik ben er voor je als je me mailt reageer ik trug kus stef spreek je gouw weer op msn en misschien wel door de foon maol me maar je weet me msn adress kus stef

Adverteer hier