Forums  ›  Spelletjes  ›  Forum spelletjes
 

Plaats een kerst selfie en win een maand VIP

 
 
1

Advertise here!!

Citeren18.12.20160 likes

Nog een week en dan is het alweer kerst. Het jaar is voorbij gevlogen en ik heb helemaal nog niet het gevoel dat het alweer bijna kerst is. Nu kan ik wel een winterachtergrond met sneeuw en een kerstman op de chat plaatsen, maar eigenlijk is dat alleen maar irritant. Daarom aan jullie de kans mij in de kerststemming te krijgen met een leuk kerst selfie. De drie leukste inzendingen worden beloont met 1 maand, 2 week of 1 week VIP.

Je hebt tot vrijdag 23 december de tijd om je foto te plaatsen en de foto met de meeste likes wint. Indien er meerdere foto's evenveel likes hebben zal mijn stem doorslaggevend zijn.

Het uploaden van een foto kun je doen door te reageren op dit onderwerp, vervolgens in het menu op Invoegen te klikken en daar "Afbeelding invoegen/bewerken" te selecteren.

Om VIP te winnen dien je wel een geverifieerd lid te zijn. Ben je nog niet geverifieerd dan kun je dit doen via je account.
Voor vragen en/of opmerkingen kun je contact opnemen met info@kletsen.com

Citeren18.12.20161 likes

Citeren18.12.20163 likes

o_-
Citeren18.12.20160 likes

Bewaren

Citeren18.12.20161 likes

Allemaal heel leuke foto's en dat het hier soms een beestenboel is weet ik, MAAR het gaat om selfies.
Dus alleen foto's van jezelf die met kerst te maken hebben komen in aanmerking voor prijzen.

Advertise here!!

Citeren18.12.20160 likes

Citeren18.12.20165 likes

vero
Citeren18.12.20169 likes

merry cristmas i dr 1 

vero
Citeren18.12.20161 likes

volgens myn heeft vero nu al gewonnen want zoveel durven er toch niet selfie te zetten

 

Citeren18.12.20160 likes

 Koffie kom maar op met je selfie :D

volgens myn heeft vero nu al gewonnen want zoveel durven er toch niet selfie te zetten

 

 

 
 
1

Adverteer hier