|
|
|
citroenebrandewijn met kokend water maken, half glas citroenebrandewijn en de rest met water en meteen naar bed gaan dan kom t van zelf goed .
of met je kop onder de koude kraan gaan staan (maar dan echt koud) dan komt t ook goed
en dan lekker gaan slapen hihihihi |
Hee Tornado alles wel en verder!!Ga je ook een pizzadeeg maken net als ik het is super lekker!!handddd
Miss je mag hier wel komen kijken hoor we bijten niet Tornado heeft ook iets getypt kijk maar miss waarneer je tijd het hier te gaan kijken Miss zoennn
Julllie een fijne avond |
 Heeft iemand dit recept nodig dan is het hier op forums!!
succes met het maken van de pizza |
Anonymous Undefined 65739 berichten ik maak vaak met de kinderen dingen, waaronder ook zelfgemaakte pizza`s, het is veel lekkerder en veel leuker om het zelf te doen inderdaad. Kuss en knuf wolf
|
Koop je alles kan en klaar of snij je alles om een lekkere pizza te maken!!
Mijn pizza gaat op de bbq 240graden ongeveer de tijd
15min.
smullen maar |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten ik en de kinderen snijden alles zelf en vers.........verser kan je het niet krijgen, maar ik doe de pizza`s in de oven
|
Maar bedoel ook de pizzadeeg Bonneke,ga stoppen maar wens jullie een fijn weekend
|
Anonymous Undefined 65739 berichten ook het pizza deeg maken we zelf, maar fijn weekend, ik ga ook mijn bed in, dikke kus en knuf
|
lkkr wolf,
had t al keer gemaakt, en je eigen
verse gesneden pizza met alles der op en deraan
blijft toch t lekkerst    bij mij in de oven,bbq nog nooit geprobeert.
fijn goed weekend wolf |
Elixyr Undefined 138 berichten Tomatensaus (voor op die bodem : D)
Blikje tomatenpuree van del monte(de enige echte)
Eetlepel olijfolie
Klein beetje water
Italiaanse kruiden
Beetje zout en peper n aar maak
Men maakt het blikie open zucht....mengen die zooi
Bodem klaar maken en even de oven in dat ie een beetje droog word aan de bovenkant(in een pizzaria gooien ze gewoon alles ineens erop, dan zuigt de bodem die saus op en word ie klef)
Paprika al gesneden en uien in ringetjes moek dat nog uitleggen ?
. Pak een ui effe kontje eraf en het snijd makkelijk dan glijd ie niet weg : D
doormidden snijden heb je halve uien ringenen over dwars even snijden : ( heb je halve uienringen)
Paprika bij de kop pakken , mes erin steken rond dat groene stammetje : )
, doormidden halen en zaadjes kan je weg gooien cq weg snijden
Helemaal dat witte zit veel vocht in is de groeiboom van een paprika.
maja ben toch aan het tikken dus.
Uien nogmaals in ringen en parika in slierten zeg maar snijden zon 1cm dik(geeft een lekkere saus van de paprika over de pizza)
Voor bolognesesaus erbij een 100 gram gehakt een teen knoflook, ok weer die italiaanse kruiden, uitje, beetje chillie poeder, naar smaak)
Saus apart maken en even laten staan
hmmm....
Mortadella is ook een lekere worst, italiaans beetje vet maar smaakt heerlijk als die gebakken in de oven word dus ideaal voor op een pizza
zucht, kan dit allemaal niet overzien in zo'n klein scherm |
|