Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

Pittig onderwerp !!!!!

Advertise here!!

Citeren12.03.20070 likes
hahahaahaha

-Fishermansfriend, een stuk of 4 in je mond en dan koud water drinken
-Waterlelie-soep hier bij het Thais restaurant
-Sambal Oelek op je brood
-Eigengestookte Slivovitch op je nuchtere maag s'morgens vroeg om 07.00u bij je Sloveensche vrienden, en niet durven te weigeren omdat ze dat als belediging zien hihihihi
-Spaanse peper tussen je billekes en s'morgens vroeg in je nakie een blokkie rond rennen, nou dan wil je wel rennen, geloof me hahahahahaha
-Voor het eerst Roti bestellen bij het Roti-huis hier en erachter komen dat het je gebbetje in de fik steekt, had de volgende dag de gaten in mijn onderbroek zitten van de hete winden hahahahaha

~X~Jaco~X~
Citeren13.03.20070 likes
ow weet je wat ook zo in je strot brand rum 80%, gewoon ff slok van nemen , je brand dan je ziel en zaligheid
Citeren13.03.20070 likes
vuur spuwen is ook lekker hot
Citeren13.03.20070 likes
sigaret achterstevoren in je bakkes doen , is ook zo hot
Citeren13.03.20070 likes
das stom blaar op je lip

Advertise here!!

Citeren14.03.20070 likes
madame jeanette das pas hot
Citeren14.03.20070 likes
weet je wat ook hot is, de oren van de pan beet pakken als pan nog op het vuur staat
Citeren14.03.20070 likes
muts dan moet je ook pannelappen gebruiken ze zijn niet voor niets in de winkel te koop ;)
Citeren14.03.20070 likes
weet je wat pittig is uit je bed stuiteren mennnn mijn kont doet er nog zeer van pffff zo ging dat en daarna was het de blaren op mijn kont van het stuiteren
Citeren14.03.20070 likes
dan zou ik toch liever in bed blijven stuiteren doet niet zo'n zeer aan je kont dan op de harde vloer .......

Adverteer hier