Citeren27.04.20060 likes
ja Frank het gaat lekker met je he 
whahahhaha je bent er eentje hoor echt een Z...........
kusssssssss
mama xxxx

whahahhaha je bent er eentje hoor echt een Z...........
kusssssssss
mama xxxx
Advertise here!! |
Citeren27.04.20060 likes ja Frank het gaat lekker met je he ![]() whahahhaha je bent er eentje hoor echt een Z........... kusssssssss mama xxxx |
Citeren27.04.20060 likes Met mij wel,
Hahahahahah, sommige niet Ze hebben verdriet ze hebben spijt maar ik heb gelijk daarom ik blij, omdat ik het niet zei pfffffffffffffffffff blijft en heeft geen spijt dat het zo maar blijft . |
Citeren27.04.20060 likes Laat pfffffffffff maar lekker blijven
eens lekker zuchten en zagen, ach een mens zou van meer gaan klagen .... laat ieder maar zien en doen, al verdien ik geen poen, ik zal proberen te pffffffffffff en de rest zal zien mama xxxxxxxxxx |
Citeren27.04.20060 likes Samen zijn we zo sterk,
de rest kan mij niet schelen, ze mogen zeggen wat ze willen, ik ben gelukkig , der rest mag ontploffen. Ik zie het leven graag, en het leven mij, dus wat is het probleem? Laat de anderen maar zeggen, pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff, EN DAARMEE BASTA!!! . |
Citeren27.04.20060 likes pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff fffffffff |
Advertise here!! |
Citeren27.04.20060 likes goe bezig maat,
Zou beter een noodknopje zijn... |
Citeren27.04.20060 likes whahahahah FROEMEL - alarm hier hoor ![]() ![]() ![]() ![]() lang geleden dat ik zo gelachen heb ....Frank je bent een schat, dank je wel ahahahahaha mama xxxxxxxxxxxxxxx |
Citeren27.04.20060 likes Pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff ffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff ffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff ffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff ffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff ffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff ffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff ffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff fffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff |
Citeren27.04.20060 likes ok, nu heb ik het wel begrepen ![]() pffffffffffffffffffffffff ffffffffffffffffffffffffff ffffffffffffffffffffffffff whaha froemel ![]() ![]() mama xxxxx |
Citeren27.04.20060 likes thanks dan |