Citeren06.10.20080 likes
Amsterdam, Bleiswijk, Antwerpen,Brussel,Deinze,Maastricht,Boekelo,Winter swijk, Schiedam.
Staat voor nu deze week in de planning, komt vat nog meer bij.
Staat voor nu deze week in de planning, komt vat nog meer bij.
Advertise here!! |
Citeren06.10.20080 likes Amsterdam, Bleiswijk, Antwerpen,Brussel,Deinze,Maastricht,Boekelo,Winter swijk, Schiedam.
Staat voor nu deze week in de planning, komt vat nog meer bij. |
Citeren06.10.20080 likes ach arme sjeik,beter zo dan dat je niets te doen hebt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren06.10.20080 likes sorry daar woon ik niet kan je niet een koppie rustgevende thee aanbieden ![]() ![]() |
Citeren06.10.20080 likes ow schiedam is wel dichtbij hier ![]() ![]() |
Citeren06.10.20080 likes ik zit ergens in het midden van dat rijtje ![]() |
Advertise here!! |
Citeren06.10.20080 likes Almelo ![]() |
Citeren06.10.20080 likes ow jullie hebben wel thee waar je rustig van wordt ? ![]() |
Citeren06.10.20080 likes Nah Amsterdam Bleiswijk en Schiedam hebben we gehad, Woensdag Boekelo en Winterswijk ( maar da hangt nog ).
En vrijdag Deinze, Maastricht, Antwerpen en Brussel hangt ook nog. Maar das omt even, Antwerpen kom je langs als je naar Deinze moet, en Brussel als je naar Maastricht moet. Maar de pech is dat sjeikes waarschijnlijk donderdag nog ffies naar Alkmaar en Diemen moet. Hangt af hoe het Woensdag in Boekelo verloopt. En groene thee houd ik nie sow van, drink onderweg meestal van die drink Yogert, Redbull, of Multi vitamine. Maar heb geen hekel aan het rijden, lekker int bussie door het land toeren, lekker wegdromen in gedachten, en voor de zoveelste keer de afslag missen ( heb dom dom altijd met geluid uit, lult altijd net wanneer het nieuws er op is ). Eninge wat vervelend is je weet nooit hoe druk het is op de weg, en als je sóchtens al vertraging hebt je hele dagplanning in de soep loopt. Waardoor je weer telaat bij de klant komt, of de afspraak moet verzetten. En da wordt je ongemerkt toch wel beetje gestrest en gehaasd van. Waardoor je savonds uitgeblust op de bank hangt. Maar och kom wel overal, van bierbrouwers tot rechtbanken, van ziekenhuizen tot Festivals. Heb elke stad zon beetje wel vanaf het hoogste gebouw gezien.......... |
Citeren06.10.20080 likes dus geen thee :D ik heb geen rustgevende thee , ben geen kruidenbuiltje ![]() |
Citeren06.10.20080 likes ow redbull zat hier maar ja ![]() ![]() ![]() |