Forums  ›  Aangeboden / Gezocht  ›  Gezocht

Penvriendin

Advertise here!!

Citeren02.05.20110 likes
Hi dames,
Ben Wien 22 jaar en opzoek naar een leuke penvriendin.
Niemand is perfect dat geld ook voormij. Heb in het verleden een grote fout begaan en heb veel van geleerd. Wil graag een nieuwe start maken en genieten van het leven. Ben een gedetineerde en zou het leuk vinden om te corresponderen met leuke dames die mij niet oordelen op mijn verleden. Sta open voor alle positieve reacties en vragen wat ook begrijpelijk is.

Mochten mijn oproep jullie aanspreken aarzel niet te mailen/schrijven.

Bedankt voor het lezen van mijn oproep.

Groet,

Wien
Citeren03.05.20110 likes
Citeren03.05.20110 likes
roger ,jy bent toch een man he?
Citeren03.05.20110 likes
ik wil mijn aanmelden

alleen porbleem is ik ben geen vrouw
normaal heet dennis dan zeggen wij gewoon denise nu maak ik wel kans :D:D:D:D:D
Citeren03.05.20110 likes
jannis kom anders gewoon eens in room kijken, en chat gezellig mee, dan komt dat schrijven met een leuke vrouw misschien wel, heel veel sterkte, en misschien tot chats, groetjes Bonneke

Advertise here!!

Citeren04.05.20110 likes
Hi Bonneke,

Bedankt voor je leuke reactie. Als ik de ruimte heb om online te komen ga ik zeker mijn kansje wagen voor een leuke chat. Gr, Wien
Citeren04.05.20110 likes
zou leuk zijn jannis als je dat een keer gaat lukken, er zitten hier veel leuke mensen en er is respect voor elkaar, en ik zelf oordeel en veroordeel niemand, althans daar doe ik mijn best voor omdat niet bewust te doen. Ik hoop je een keer te zien in room, er zijn hier al veel relaties ontstaan, dus zo kan het lopen. Dus voor jou een penvriendin dat gaat ook zeker lukken als je gewoon gezellig meekletst, heel veel succes
Citeren14.10.20120 likes
Hoi Wien,

mijn naam is Rieky en heb ook fouten gemaakt in me verleden maar zou best met je willen mailen ofzo.

Groetjes Rieky

Adverteer hier