26.01.20070 likes

Advertise here!! |
26.01.20070 likes ![]() ![]() |
26.01.20070 likes waarom heb je niet de nickname.."heen en weer"genomen??? ![]() |
26.01.20070 likes hawk......ik weet verdomme niet waar uw prob is zenne makker...maar als jij het leuk vind mensen op te zeiken is da UW ******* prob!!!maar tis maar als JIJ es probs hebt da ge aan mn kop ligt te zeuren om geholpen te worden...ik kom hier enkel om gezellie te chatten en niet om jou en dergelijke sjit aan te horen....
en voor je ons belgen aanvalt...kijk eens naar je zelf....WANT OOK JOU ANDERE HELFT IS BELG!!!!!!! JE BENT IN MIJN OGEN MAAR EEN LEEK DIE ENKEL MAAR HULP NODIG HEEFT ALS HET JOU PAST..... maar voor de rest ben je air voor me......want das JOU bij naam...nen vent met een AIR over zich en laat me nu met rust klerelijer.... |
26.01.20070 likes en...btw...das ook bedoeld voor....en ik citeer=zuurpruim...elvis....en deep bleu...
want jullie komen enkel maar op deze forum om MIJ constand voor de voeten te lopen...me int belachelijke te trekken en dergelijke onzin.... IK MAG HIER VERDOMME TYPEN EN ZEGGEN EN DOEN WAT IK WIL.....HET HOUD NOOOOOOOIT OP..... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
26.01.20070 likes uh...wie is zuurpruim?? ![]() |
Advertise here!! |
26.01.20070 likes hawk....
effe je vraagie beantwoorden... kon het effe nie laten... maar ikke heet nog steeds mariska... ![]() heb geen andere naam... enne kap nou es zeg!!... tis nie leuk meer telkens nemen jullie de zelfde mensen ertussen.....neem jullie eigen es in de zeik ja.. ![]() ....greetzzz...mariska.... |
26.01.20070 likes Laat een ander in zijn waarde
Niemand is perfect, jij ook niet. Laat daarom ook een ander in zijn waarde! |
26.01.20070 likes ik heb er totaal geen idee van wat je anders verwachtte hoor, maar als je telkens zegt dat je weggaat om dan na enkele dagen opnieuw je intrede aan te kondigen , das volgens mij om reakties vragen he ?
één raad , voor mij doe je wat je wil , maar is het dan echt nodig dit telkens met veel omhaal aan te kondigen ??????? Zeg er gewoon niks meer over , dan komen er ook geen reakties . Miss moeilijk te geloven , maaar dit is goed bedoeld en gemeend hoor Elvis |