Citeren03.11.20060 likes
Ouwe zak wil weer jong worden en zoekt vruchtbare jonge vrouw(en) om samen een babietje te produceren.
Advertise here!! |
Citeren03.11.20060 likes Ouwe zak wil weer jong worden en zoekt vruchtbare jonge vrouw(en) om samen een babietje te produceren. |
Citeren03.11.20060 likes oh sorry ik zag ouwe zak staan.......ik dacht dat ik geroepen werd |
Citeren03.11.20060 likes ( weer tekst kwijt ??? zeker vergeten te posten)
helaas de tijd van babietjes maken heb ik gehad hahahhahaha |
Citeren03.11.20060 likes Nee Zuurtje je bent in de war...ik noemde jou op Ilse altijd
'Ouwe Gek' Zit Waters in een midlife-crisis ? ![]() |
Citeren04.11.20060 likes Ik hoop niet dat ik ooit in een midlife-crisis kom te zitten, dan moet ik verplicht naar Rob de Nijs gaan luisteren, een motor kopen en een vriendin nemen die 20 jaar jonger is...pfffff hahahahahahaha
Jacootje xxx |
Advertise here!! |
Citeren04.11.20060 likes hihihiih ik dagt bij ouwe zak gelijk aan jongen uit me klas, hahaha die wordt altijd ouwe genoemd want die is al 26!!!!
maar ging hier blijkbaar om iets anders! kuss kirsten |
Citeren04.11.20060 likes Wat is er mis met een motor kopen en een vriendin nemen die 20 jaar jonger is?
Rob de Nijs? tja dat moet je er dan maar bij nemen,je kan niet alles hebben wat je hartje begeert. ![]() |
Citeren05.11.20060 likes hmm, moet niks van motoren hebben, lawaaierige lucht vervuilers...
Ik ga liever op de fiets... Enne.. wie is Rob de Nijs? was dat niet die gast van de weg naar Hamelen? Leeft die nog?? Een vriendin van 20 jaar jonger.. ach ja, als ze maar babietje willen, duurt maar 9 maanden dus dat valt nog wel te overzien... |
Citeren12.11.20060 likes ooo kirsten 26 een ouwe zak?? ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren12.11.20060 likes Tja, 20 jaar jongere vriendinnen zijn ook te koop, voor geld kun je alles kopen tegenwoordig.
Maar ik hoop nog aantrekkelijk genoeg te zijn om mijn portemonnee thuis te laten.... |