Forums  ›  Aangeboden / Gezocht  ›  Gezocht
 

Ouder van verslaafd kind

Advertise here!!

Citeren15.10.20130 likes
Ben jij ook ouder van een verslaafd kind.
Wie kan me opmonteren.
Citeren15.10.20130 likes
lieve teleurgesteld ik ben zelf alcohol verslaaft geweest het is moeilijk er vanaf te komen maar het kan wel er zijn ouders die hun kind verplicht laten opnemen via een psygiater die kan via een rechtbank opname laten verplichten voor een bepaalde duur ik weet niet hoe maar dat kun je navragen ik hoop dat je er wat aan heb groetjes leipe
Citeren15.10.20130 likes
Als je flink verslaafd bent, kom je geen afspraken na. Meestal weet ik niet waar hij is. Gisteren moest hij geopereerd worden, maar dat kon niet doorgaan omdat hij weer wat had genomen. Afspraken komt hij niet na. Heb stad en land afgezocht, crisiscentra's, leger des heils, afkickklinieken. Niemand kan er wat mee. Hij gaat zelfs niet naar de rechtbank als hij moet verschijnen.
Ik ben een verdoemde moeder van een verslaafde.
En radeloos en altijd ongerust.
Citeren15.10.20130 likes
hij kan uit zijn rechten gezet worden en verplicht in een gesloten instelling geplaatst worden via de rechter hij moet er niet bij zijn ze sporen hem op en zetten hem af
Citeren15.10.20130 likes
Dat kan alleen als hij een gevaar is voor zichzelf of voor een ander. En dat is hij al een paar keer geweest, dat hij zich voor de trein wil springen. huisartsenpost en crisis dienst ingeschakeld en VVN. Er gebeurt niets.Hij heeft een jaar op straat gezwalkt, telkens voor mijn deur gestaan, of ik hem er niet in wil laten.
Gek word ik ervan. En als hij onder invloed is, kan ik hem niet om mij heen hebben. Word ik zelf dol van.

Advertise here!!

Citeren15.10.20130 likes
zo lang hij zelf niet wil dan valt er weinig aan te doen hoe erg dat ook is.

is miss rot maar je moet afwachten dat ze hem miss oppakken voor bv winkeldiefstaf en dan heb je kans dat ze hem voor een keuze zetten

maar dan nog is het aan hem of hij het aan oakt of niet

sterkte
Citeren10.01.20140 likes

misschien een idee om heb op te geven bij RTL voor het nieuwe seizoen van het programma verslaafd?

daar hebben ze al veel mensen van hun verslaving afgeholpen

Citeren10.01.20140 likes

nee joh, niet op tv, das toch veel te commercieel. dat vind ik tenminste.

Adverteer hier