|
|
|
marleen777 Undefined 1 berichten Ik ben op zoek naar een leuke, lieve vrouw tussen de 18 en 25 ongeveer.
Ik ben zelf een vrouw van 20 jaar en ben al heel lang nieuwschierig naar hoe het is om met een vrouw te vrijen. Het is natuurlijk erg belangrijk dat het goed klikt, dus in eerste instantie zoek ik gewoon een leuke vriendschap en wie weet wat er van komt. Ik wil geen foto zomaar op een site zetten maar als ik een serieuse reactie krijg, kan ik altijd nog een foto mailen......
xx |
Anonymous Undefined 65739 berichten Nou marleen ik moet je teleur stellen, ik val niet op vrouwen en ben
er ook niet nieuwschierig naar.
geef mij maar een lekkere vent. he redbaron.
cats |
Anonymous Undefined 65739 berichten heyyyyyyyyy :d cats daar gaan we weer  voor mij ook liever en man ,ben ook helemaal niet nieuwschierig hoe het is met eem vrouw hahahaahahha |
Rangerone Undefined 1 berichten
shirley
Hello my dear shirley, so how is it with you? are you seartching for a man? |
Anonymous Undefined 65739 berichten hello rangerone
with me is everting oke and no sorry i am not searching for a man
greatings from shirley |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Succes met je zoektocht, Marleen777, ik hoop dat je iemand ontmoet!!!
Jaco |
Anonymous Undefined 65739 berichten Zeker Jaco geef haar gevoel de ruimte ik hoop echt dat wat je zoekt ook vind .....succes meid
XXXXXXx Plofff |
pacco Undefined 538 berichten volgens mij heb ik dit al eerder gezegd, maar.....
nee, toch een vrouw voor mij
en dan was er nog iets met mangales?  sorry dodo
|
Anonymous Undefined 65739 berichten lieve pacco
ik val niet in herhaling  ( je weet wel wat ik bedoel)
als ik je niet meer spreekt wens ik je een hele fijne vacantie toe
ps heb alles weer verwijderd hoow gisteren xxx shirley |
|