Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

Op Wilde Wateren

Advertise here!!

09.07.20050 likes
Ons wonderfull heeft onlangs iets uitgespookt in de ardennen,maar het verslagje waar blijft dat toch groetjes en kusses marina superster6
09.07.20050 likes
Hoi Superster6

Whahahahaah, wat leuk van je dat je aan me denkt.......nou zal een klein beetje vertellen.
Ten eerste een hele mooie omgeving daar en het us zo vredig en je voeld de rust in de bossen heerlijk!!!!!!!!
Toen we daar aan kwamen begonnen we meteen met een activiteit en dat was bike, maar dat viel vies tegen hoor is toch heel anders als spinning, hihi een fiets die stil staat, pfffffffffffffff berg op fietsen, sommige moesten lopen, maar ik haalden het net in de snelste versnelling, maar dan berg af , tjeee wat ging dat hard wel 50 kilo meter per uur, was best eng met al die stenen en keitjes op de baan, hahha en mocht niet te hart remmen want dan ga je over kop, maar al snel had ik het in de gaten hoe alles werkte, daarna gingen we iets drinken, en zouden snel een dropping krijgen, maar ja je kent het wel op een terasje zitten........daar was het ook heel plazant dus van die dropping is niets van gekomen.
We waren met 12 man en ja we moetsen even bekijken wie bij wie ging slapen......we hadden wel lol hoor maar sliep gelukkig in de rustigste kamer 3 vrouwen en een man, de andere hadden bijna niet geslapen.
Morgens weer bike maar het was heet en iedreen had hoofpijn .......hahaha ja hoe zou dat nu komen, in de middag gingen we kanowen dat was ook heel leuk maar op sommige plekken stond laag water en zaten we vast .....pfffff ik ben uitgestapt en zo dat ding verder getrokken, hahaha was geen gezicht ......een meisje heb ik nog moeten helpen was helemaal paniek haar kano zat helemaal vol water en zat vast, nu begreep ze ook waarom die zwemvesten, ze was me heel dankbaar, wat het viel ook niet mee voor mij om naar de kant tekomen ja flinke stromming soms, daarna hadden we een bbq was erg gezellig, en later zouden weer een dropping krijgen............hahaha maar we belanden weer op dat terasje .
De volgende dag zouden we gaan abseilen, tjee wat was dat hoog 35 meter, ik greeg kriebels en dacht ojee, nou ik zat helemaal vatsgemaakt aan een boom en kabels en stond op het randje en beneden zag een paar popetjes staan, toen zei de man die ons begeleiden, anita je moet gaan hangen dat deed ik ook nog, en stapte met een voet naar beneden...............en toen wilden ik niet meer, er ging van alles door mijn hooft, ik baalden verschrikkelijk ik voelden me een zwakkeling en toen ik weer helemaal boven was kon ik wel huilen ik dacht die kans heb ik gemist, maar was niet de enige, dus weer helemaal te voet naar
beneden en was ook heel stijl, maar dat ging allemaal wel goed, daarna douchen en hebben nog wat leuke dingtjes gekocht voor de kits he.
En ja toen was het weekend weer voorbij, heb het echt leuk gehad en we doen het snel nog is over mss al weer nu in september, en dan hoop ik wel dat ik van die stijle muur af durf.

En de 29 jullie ga ik een week weer naar de ardennen met gezin, mss kan ik nog een kans maken daar abseilen!!

hey superster6 leuk dat je aan me gedacht hebt, maar ik spreekje nog

dikke kus lieve superster6
09.07.20050 likes
Dat verhaal is dus van mij wonderfull, ging iets fout denk ik.....hihi

wonderxxx
09.07.20050 likes
Wow, dat klinkt enorm gaaf, Wonderfull.
Dat zou ik ook wel eens willen, alhoewel ik enorm last heb van hoogtevrees (durf nog niet op een keuken trapje te gaan staan whahahaha)

Maar ik vind het erg fijn om te horen dat je een leuk weekendje achter de rug hebt, die herrinering pakken ze je niet meer af....

XXX Jacootje
09.07.20050 likes
Dus in ons wonderfull ook nog een dappere de redr in nood zou ik zeggen proficiat wondere ANITA kusses van marina superster6

Advertise here!!

10.07.20050 likes
hahahaha ....je bent zo lief he!!!

dikke kusssssssssssssssss terug.

anita wonderfull
10.07.20050 likes
ging er geen taxi op die berg?
10.07.20050 likes
mss voor jou een lift dan Timberland kusses marina superster6
10.07.20050 likes
een berg ga ik alleen met lift omhoog en met skies naar beneden, anders een taxi of eigen auto ... thats me ...

timberke
10.07.20050 likes
wonderke troost u ik durf dat ook niet , heb hoogtevrees
xxxxsasha

Adverteer hier