Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

Onze Visser Is Vandaag Jarig

Advertise here!!

Citeren06.07.20060 likes
Hey Visser, van harte gefeliciteerd met je 65e verjaardag man... heel veel jaren erbij in gezondheid, samen met je vrouw... dikke kus van Carla en stevige hand van mij
Citeren06.07.20060 likes
Hoi Visser,

Ook namens Tess en mij van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Nu maar lekker van je aow gaan genieten. Hoop dat je een leuke dag gehad hebt.

Groetjes,
Nice
Citeren06.07.20060 likes
Hoi Visser,

Ik stond vanmorgen bij op de stoep met een bos bloemen, helaas je was niet thuis. (geintje))

Van harte gefeliciteerd met je 65e verjaardag en nog vele jaren in goede gezondheid.

dikke kus Larina
Citeren06.07.20060 likes
Hallo Visser,

Een dikke proficiat met je 65ste verjaardag. Hopelijk is het een fijne dag geweest. Nog vele jaren gewenst !!

Groeten

Toska
Citeren06.07.20060 likes
Hoihoi Visser,
Van hàrte gefeliciteerd met je 65e verjaardag!!!
Geniet ervan....xxx Suus

Advertise here!!

Citeren07.07.20060 likes
zo iedereen die mij gefelicteert heeft hartelijk bedankt heeft mij goed gedaan weet dat mijnvrienden en vriendinnen hier op de chat zitten
Citeren07.07.20060 likes
hey visser van harte gefeliciteerd met je verjaardag ben wel te laat sorry een dikke kussssssssssssssssss!!!

liefs wonder
Citeren06.07.20070 likes
visser, van harte proficiat met je verjaardag. hoop dat je een leuke dag hebt gehad.

groetjes krummel
Citeren06.07.20070 likes
toch vind ik het wel leuk krummel dat je van verleden jaar nog kon vinden hahahah maar bedankt Visser
Citeren06.07.20070 likes
Lieve visser,

er zijn 2 forums voor jouw,moet je ook op die andere kijken want ik blijf wel bezig zo met jouw feliciteren hahahah.En je bent vandaag toch 66 geworden??

Kuss en knuff en trusten Bonn

Adverteer hier