16.07.20060 likes
zoveel willen
en niets kunnen
alleen maar
niets anders
kunnen zeggen
dan wat ik
al zo vaak
hebt gezegd
.
en niets kunnen
alleen maar
niets anders
kunnen zeggen
dan wat ik
al zo vaak
hebt gezegd
.
Advertise here!! |
16.07.20060 likes zoveel willen
en niets kunnen alleen maar niets anders kunnen zeggen dan wat ik al zo vaak hebt gezegd . |
17.07.20060 likes de waarheid
is soms hard en gemeen een harde strijd maar de waarheid is vaak eerlijk en gemeend het laat zien hoe een ander naar je kijkt de waarheid je weet niet altijd wat de waarheid is soms liegt iemand erover dan is het wel mis de waarheid zoek hem ga er niet voor weg ook al is het een moeilijke strijd . |
17.07.20060 likes de dwaas en zijn spiegelbeeld
hadden veel gemeen maar één was de baas de ander volgde meteen . |
17.07.20060 likes mooi weer frank, maarja dat wisten we al dat je een dichter was, jammer dat je niet zó'n prater bent |
17.07.20060 likes ik ben geen prater
ik ben geen spreker ik heb soms moeite met te tonen wie ik ben maar een ding er zijn mensen die echt echt weten wie ik ben . |
Advertise here!! |
17.07.20060 likes en wil je je die moeite ook niet doen voor mensen die het de moeite waard vinden? |
17.07.20060 likes Het is me nooit geleerd,
om mijn gevoelens weer te geven. Bang, dat ben ik ervoor Maar de reden die is me ontgaan Daarom ben ik zo blij dat jij me kan verstaan De woorden komen wel, ik ben nog aan het leren maar dat weet je wel. Dus heb geduld . |
17.07.20060 likes wow frank, je bent dus wel een prater, alleen doe je het anders, en je geeft nu je gevoel heel goed weer, dankje |
17.07.20060 likes Kijk verder dan de horizon.
Kijk verder tot waar het allemaal begon. Verhalen, mythes gaan rond met de wind. Wapperend door monden, op gevangen door oren, al slingerend als een lint. Worden woorden toegevoegd of woorden weg gelaten. Dat komt er nou van met al dat praten. . |
17.07.20060 likes heeft zijn voor- en nadelen |