Forums  ›  Vraag & Antwoord  ›  Suggesties/opmerkingen
 

Onderhoud...

 
 
1

Advertise here!!

Citeren19.05.20110 likes
Na lange tijd ééns te komen loeren merk ik altijd op dat oude berichten die nergens naar leiden, oude profielen van mensen die niet ééns meer komen en dergelijke onderwerpen waar geen kat naar ziet of geeft hier nog steeds ten kijk staan...
Men steekt erg veel tijd in het tunnen van de chatroom op zich ( kletsradio en cam en dergelijke)..
maar die Forum ééns grondig opruimen zodat ie overzichtelijker is daar wilt men maar geen tijd insteken...
Oude véte's, meningsverschillen en dergelijke onzin die zelfs jaren oud zijn kan men hier nog nalezen..
Een krant van één dag oud is in princiepe niet meer bezienswaardig...wrm dan hier eindelijk ééns de grove borstel niet doorheen halen...

C.
Citeren19.05.20110 likes
ach ja ze kunnen ook niet alles he
ik leer ermee leven
Citeren19.05.20110 likes
compu, welkom back maar ik moet je eerlijk zeggen dat ik het wel leuk vindt om die oude berichten terug te lezen, dus het lijkt mij voor denre onmogelijk dat hij dan moet bepalen welke er blijven en welke niet...........Ik hoop je een keer weer te spreken hier, kussie en knuffie
Citeren19.05.20110 likes
veel mensen komen ook terug
en lezen de forums of kijken de foto's
Citeren19.05.20110 likes
en dan denk ik waar hebben we het over

Advertise here!!

Citeren19.05.20110 likes
niemand vraagt aan je of je de oude berichten wilt lezen . niemand vraagt of je het forum wil bekijken.
maar ik denk dat er nog genoeg mensen zijn die oude berichten lezen ( hoewel ik vind dat ze na een jaar afgesloten moeten worden als er neit meer op gereageerd word).
en ik zeg altijd maar zo wat je vind mag je houden
Citeren19.05.20110 likes
Jah Carin...deze reactie van jouw had ik wel verwacht..
ik kan hier 200 Topic aanwijzen waar ik me persoonlijk afvraag ''waar hebben jullie het in hemelsnaam over''...
Als het ééns niet van iemand komt die goed bij u in goede aarde valt moet men zo'n opmerking geven natuurlijk...
(om je bij de les te houden ...hier een Update : het gaat er dus over dat ik het raar vind dat er op dit forum nog oude véte's te lezen staan, oude ruzie's en dergelijke onzin...als men daar een forum wilt mee vullen...ok, ieder zen ding.Maar ik vind dat wat ''klaar is'' ook mag ''verdwijnen''.)

Bonneke, ik volg je mening...maar ik heb het over oude véte's...ik stel me de vraag of dat echt wel nodig is dat men bv oude ruzie's van pakweg een jaar geleden nog hoeft te lezen...op die manier worden oude zaken telkens weer boven gehaald zonder dat daar reden voor bestaat...

en ...mrammetje...wat je daar zegt das een feit...
Wat IK hier vond...mogen ze ...hebben...dus ..neen, bedankt


C.
Citeren19.05.20110 likes
we schrappen de wereld oorlogen toch ook niet uit de geschiedenisboeken omdat de wereld dan leuker lijkt.

kletsen is kletsen en kletsen is net zo als de mens soms met leuke en soms met minder leuke dingen
tis nog steeds eigen keus lees je het of niet
Citeren19.05.20110 likes
Mram
Citeren19.05.20110 likes
Compu je bent er zelf 1 van die de oude berichten leest blijkbaar

en je kunt altijd zelf nog beslissen wat je wel of niet leest
 
 
1

Adverteer hier