Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

Oh vrouwen 1 keer per maand , wees eerlijk ben ik de enige dan ?

2

Advertise here!!

Citeren17.03.20080 likes
ach tis maar een verjaardag visser,jullie hebben elkaar nog en zijn gelukkig met elkaar en dat heb je iedere dag,dus geniet daar maar van en van elkaar.En ja ik denk al wel aan mijn verjaardag en ben al een beetje bezig met voorbereidingen over welke dag en zo,dikke kusss en knufff Bonn
Citeren17.03.20080 likes
eigenlijk wel wat voor jou bonn om als model te staan ga met cissie mee kan een dolle boel worden 2 maffe meiden op stap
Citeren17.03.20080 likes
ow gezellig visser,overleg maar met cissie hahahaha en regel het maar komt helemaal in orde,dikke kuss en knufff Bonn
Citeren18.03.20080 likes
zal het voorleggen misschien maak ik ook kans om mee te mogen kussssss knufffffff
Citeren18.03.20080 likes
hahhaha bOn , ja ik sta er idd in maar deze sessie moet nog gebeuren hoor , enne tuurlijk mag jij mee bon en visser ook hahahaha

nou is wel ff een rib uit me lijf maar ja wel iets leuks voor dalijk in me nieuwe huis

Advertise here!!

Citeren18.03.20080 likes
verhuizen cissie heb je hulp nodig meid wanneer komt de cam
Citeren18.03.20080 likes
Visser , ja hoor de cam komt wel hahahaha maar hoe dan :(
kan er uitteraard van de week wel ff een foto van maken en die hier plaatsen van de week

Ja idd verhuizen , weet nog niet wanneer , maar het wordt richting amersfoort , heb alleen niemand die me kan en wilt helpen maar goed zie ik dan wel weer .
verkoop alles wel scheelt ook weer mee zeulen hahahaha

gaat slapen knuffie
Citeren12.05.20080 likes
is het al achter de rug cissie begin wel erg nieuwsgierig te worden hoe je opgeknapt bent en nog goede week ben je jarig dus mooi je eigen getrakteert kusssssssss Visser
2

Adverteer hier