Forums  ›  Gedichten  ›  Rouw en trieste gedichten

Nooit meer.

Advertise here!!

Citeren07.08.20110 likes
Nooit meer jou lach. Zoals ik die van jou altijd zag. Nooit meer het goed kunnen praten. Want jij moest het leven verlaten.

Nooit meer I love you horen. Dat zei je altijd als je ophing of als ik weg ging. Want ik heb me moeder verloren. Laat me even niemand mag me nu storen.

Met een traan in m'n hart. Ga ik door met me leven. Jou vergeten lijkt me een slecht start. Want ik zal altijd om je blijfen geven.

Ook al slijt de tijd. Jij zit altijd in mijn gedachten. Vol verdriet, vol met spijt. Want dat jij naar boven ging had ik nooit verwacht.

Mama R.I.P 07-03-2010
Citeren07.08.20110 likes
hoi krapsels mooi geschreven

ooit weer haar lach. Zoals jij die van haar altijd zag. ooit weer het goed kunnen praten. Want iedereen moet de wereld eens verlaten.

ooit weer I love you horen. Dat zei ze altijd als ze ophing of als jij weg ging. Want jij heb je moeder verloren. we zullen je laten, niemand mag je nu storen.

Met een traan in je hart. Ga je door met je leven,je moet wel het leven gaat gewoon door.haar vergeten is een slecht start. Want jij zal altijd om haar blijven geven.

Ook al slijt de tijd. zij zit altijd in jou gedachten. Vol verdriet, vol met spijt. Want dat zij naar boven ging had je nooit verwacht.

ondanks dat ze boven is en jij daar niets van merk,
blijf je altijd aan haar denken,en je zal zien dat maakt je sterk,de jaren slijten langzaam weg,de tijd gaat snel
maar geloof me ooit zie je haar weer wel

je gedicht greep me aan krapels, ik ben 16 jaar geleden mn zus verloren maar elke dag komt ze nog in mn gedachten voor , het verdriet zal nooit vergaan ,maar slijten doet t wel ,en ach moet je even aan haar denken en heb je verdriet ,zonder je ff af ,en gooi je verdriet er uit

ik wens je veel sterkte met het verdragen van dit verdriet

shirley

we kletsen.com

R.I.P mama van krapels
Citeren07.08.20110 likes
Kapsel erg mooi geschreven, gecondoleerd ik wens je heel veel sterkte met dit grote verlies. Ik weet wat je bedoeld Shir ik heb mijn moeder 28 jaar geleden verloren en geloof me de pijn en gemis slijt nooit. Ik zou haar zo graag nog een keer spreken en haar Ron laten zien dat het zo goed met ons gaat, en haar even laten mee genieten van mijn prachtige kleinkinderen. Maar je moet verder he al is dat niet altyd even makkelijk.
dikke knuff van mij voor jullie.
Citeren07.08.20110 likes
Bedankt voor uw compliment...
Citeren07.08.20110 likes
erg mooi Krapels..denk vaak aan me vriendin die me kindjes helaas nooit heeft kunnen zien...was allemaal net te laat..
Maar wat Peet ook zeg...je zou t graag laten zien..ff maa laten genieten dat t nu met de kindjes goed gaat na de heftige start die ze ooit maakte..
Hoop af en toe dat ze t toch ziet daarboven..
Dat geld ook Peet voor jou...je ma en Krapels ...ook voor jou..Dat ze van boven af en toe stiekum kijken..

xx

Advertise here!!

Citeren07.08.20110 likes
Heey mensen van kletsen.com

Bedankt voor al jullie leuke reacties.

Het is een een feit dat ik me moeder de laaste maanden niet mee heb mogen maken.. we zijn uit ruzie uit elkaar gegaan..

De dag dat ik het goed wou maken is ze overleden..

Het ging net zo goed met me moeder..

Het is al meer dan een jaar geleden.. maar het doet nog steeds pijn.

Ik heb zelfs op me linker borst mama r.i.p 07-03-2010
Citeren23.06.20130 likes
Krapels22 & shirley

Respect voor bijde kreeg gewoon kippevel
mijn oom heeft terminal hartfalen en gaat waarschijnlijk einde van dit jr niet halen
dus ik ben al sortof bezig met een tekst voor als de dag komt gebruik een paar zinnen wnt dit kan ik zelf gewoon niet beter verzinnen

Adverteer hier