Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

Nieuwe ontdekking in de astrologie!!!!

2

Advertise here!!

Citeren16.01.20110 likes
en ik word tweeling past toch echt niet bij mij
Citeren19.01.20110 likes
Ff een vervolg op wat ik allemaal onderzocht heb.

Update:

We kunnen er niet omheen: in elk tijdschrift staat exact opgetekend hoe ons leven in 2011 gaat verlopen. De astrologen hebben er een jaar naar toegewerkt en presenteren hun vondsten met bravoure. Er is alleen één probleem: er klopt niets van. De sterren staan namelijk niet zo opgesteld als astrologen denken. En dus kunnen de voorspellingen zo de prullenbak in.
Ieder van ons heeft een sterrenbeeld: leeuw, kreeft, maagd, vissen, en ga zo maar door. Welk sterrenbeeld bij u past, is afhankelijk van uw geboortedatum. Astrologen kijken in welk sterrenbeeld de zon stond toen u geboren werd en dat sterrenbeeld is dan voor u. Maar astrologie is al een oude hobby en wordt al duizenden jaren uitgeoefend. De regels zijn in al die jaren hetzelfde gebleven, maar de sterren zijn veranderd.

Duizenden jaren geleden stelden astrologen vast dat een ieder die in november geboren wordt, een schorpioen was. Op de dag van de geboorte stond de zon namelijk in dat sterrenbeeld. En men neemt aan dat dat niet verandert. Onterecht. De aarde staat namelijk een tikje schuin en draait. Daardoor ontstaat een beweging die we precessie noemen.

Identiteitscrisis
Door die beweging van de aarde is ons sterrenbeeld sinds het begin van de astrologie ten opzichte van de zon en de sterren ongeveer een maand opgeschoven. Dat betekent dat wij mensen anno 2011 een beetje in een identiteitscrisis verkeren. Ons wordt verteld wat ons sterrenbeeld is, maar voor een groot deel van ons klopt dat niet.

En daarmee vallen ook de voorspellingen voor het nieuwe jaar in duigen. Voor sommigen een teleurstelling.

Nieuw horoscopen.

Steenbok: 20 jan. – 16 feb.
Waterman: 16 feb. – 11 maart
Vissen: 11 maart – 18 april
Ram: 18 april – 13 mei
Stier: 13 mei – 21 juni
Tweelingen: 21 juni – 20 juli
Kreeft: 20 juli – 10 aug.
Leeuw: 10 aug. – 16 sept.
Maagd: 16 sept. – 30 okt.
Weegschaal: 30 okt. – 23 nov.
Schorpioen: 23 nov. – 29 nov.
Slangendrager: 29 nov. – 17 dec.
Boogschutter: 17 dec. – 20 jan.

- Beschrijving Slangendrager:
Levendige dromen, visionair ingesteld
Sjamaan genezer, trekt geluk en veel zegeningen aan, verheven idealen, vrede en harmonie, aanleg voor geneeskunde, wetenschap of natuurgeneeswijzen, poëtisch, inventief karakter, talentvol.
Talent voor astrologie en intiütief
Synthese, het denken in samenhangen, aanleg voor hogere studie's en wijsbegeerte, is geniaal of wordt helemaal verkeerd begrepen, het vooruitzicht op een lang leven, de aangeboren gave om anderen te genezen, mogelijk komend uit een groot gezin, maar wordt waarschijnlijk van hen gescheiden op jonge leeftijd, heeft geheime vijanden in de familie of in de buurt, vaak het slachtoffer van jalouzie.
Het nummer 12 is van grote betekenis, heeft een opmerkelijke band met de vaderfiguur, heeft voorkeur voor kleding in levendige kleuren, veelkleurige stoffen, e.d.
Geschikte beroepen: Arts, architect, aannemer, ontvangt de gunst van de gezagsdragers, bekleedt mogelijk een hoge positie in het leven.

With Love Buck (kin257)
Citeren19.01.20110 likes
ja broer daarom snap ik nooit wie ik ben he
maar verder klop het allemaal als een bus
ben trots op je hoor hoop alleen dat meerdere mensen het gaan begrijpen

kuss je ongeindentificeerde zusje
Citeren19.01.20110 likes
ik heb horoscoop boogschutter gelezen, en daar zie ik mij zelf echt niet in terug.

maar wel die van steenbok.... hm
Citeren21.01.20110 likes
Daarom leef ik dus zonder astrologie, hoe minder je weet hoe je leven zal verlopen hoe beter vind ik.
Wat heb ik eraan om te weten wat de dag van morgen zal brengen. Als dat de bedoeling was waarom worden wij dan niet allemaal met een vooruitziende blik geboren?
Mijn motto is:
Elke ziel moet leren in zijn of haar leven, ieders pad is weer anders.
Leren doe je met vallen en opstaan...niet door problemen uit de weg te gaan maar door ze te ondergaan, wordt je een beter mens en ben je instaat om een empatisch vermogen te ontwikkelen zodat je anderen daarmee kunt bij staan in hun moeilijkheden, je wordt aldoende Wijzer.

Mijn conclusie is dan ook als je van tevoren weet wat er op je pad komt ga je er naar leven en dingen mijden die soms heel anders kunnen uitpakken dan welke voorspelilling dan ook!
Geniet van elke seconde die je ademhaalt,de Natuur,je gezondheid, je familie/vrienden/kennisen en allen kleine wondertjes in je leven das veel belangrijker.

Ami
2

Adverteer hier